• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

ریز مبلغ قرارداد پرسپولیسی‌ها منتشر شد

  • کد خبر : 13625
  • 04 فوریه 2020 - 11:24

افشای ریز مبلغ قرارداد پرسپولیسی‌ها در فصل ۹۸-۹۷ در کنار میزان دریافتی بازیکنان پرسپولیس طی فصل گذشته، می تواند دعواهای داخلی این باشگاه را افزایش دهد. بازیکنان این تیم مدعی شده بودند که هنوز از فصل گذشته طلب دارند و این اسناد، نادرستی ادعای آنها را نشان می دهد. بدون شک چنین سندی نمی تواند بدون اطلاع مسئولین باشگاه به بیرون درز کرده باشد؛ بنابراین افشای این اسناد در آستانه دربی، ضربه سنگینی به پیکره اعتماد داخلی بین مدیران باشگاه و بازیکنان وارد می کند.

ریز مبلغ قرارداد پرسپولیسی‌ها

با وجود اعتراض بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی این تیم و همچنین میزان دریافتی‌شان از فصل گذشته، بررسی اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد بازیکنان این تیم مبلغ قراردادشان در فصل گذشته را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و مبالغی هم به عنوان آپشن به آن‌ها پرداخت شده است.

ریز مبلغ قرارداد پرسپولیسی‌ها بدین شرح است:

قرارداد پرسپولیسی ها

فعلا با پادرمیانی یحیی گل‌محمدی و صحبت‌هایی که افشین پیروانی با بازیکنان انجام داد روند تمرینات این تیم پیگیری می‌شود، اما به نظر می‌رسد دلخوری‌ها همچنان پابرجاست. بازیکنان پرسپولیس مدعی‌اند از فصل گذشته مبالغی از قراردادشان باقی مانده است. این در حالی است که طبق اسنادی که منتشر شده، به غیر از دو نفر از بازیکنان ایرانی سایر بازیکنان ایرانی پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۷، ۱۰۰ درصد مطالبات خود و همین‌طور مبلغی به عنوان آپشن های قرارداد دریافت کرده‌اند.

نکته‌ای بسیار جالب این ماجرا این است که بر اساس مصوبه هیات مدیره سابق پرسپولیس زمانی که این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید ۳۰ درصد از پاداش ۲ میلیون دلاری AFC در قالب پاداش آسیایی و خارج از قرارداد به حساب بازیکنان واریز شد. البته این بازیکنان طی فصل ۹۸-۹۷ مبالغی را هم به عنوان پاداش پیروزی دریافت کردند که اگر این مبالغ را با پاداش آسیایی جمع کنیم هر کدام از بازیکنان پرسپولیس ۴۹۵ میلیون تومان خارج از قرارداد دریافت کرده‌اند.

 

  منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.