• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
17

تکنیک ضبط هم‌ زمان تصاویر در گلکسی S20 سامسونگ

  • کد خبر : 13675
  • 05 فوریه 2020 - 13:19

گلکسی S20 سامسونگ از تکنیک ضبط هم‌ زمان تصاویر با هر سه دوربین استفاده می کند. گوشی های جدید خانواده گلکسی S سامسونگ از قابلیت ضبط همزمان با سه دوربین بهره خواهند برد. زمان زیادی تا برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ باقی نمانده و این شرکت قرار است گوشی های جدیدی را در این رویداد معرفی کند. تا بحال اطلاعات زیادی در مورد گوشی های جدید سامسونگ فاش شده که در نوع خود جالب توجه هستند. اما شاید یکی از جذاب ترین اطلاعات ارائه شده، مربوط به قابلیت دوربین های موبایل سامسونگ گلکسی S20 باشد.

توییت جدید مکس وین ‌باخ، به قابلیت ضبط همزمان با سه دوربین در گلکسی S20 اشاره کرده است. وین باخ مدعی شده که خانواده‌ گلکسی اس ۲۰ سامسونگ، قابلیت ثبت سه تصویر جداگانه و هم‌زمان با هر سه دوربین اصلی و فوق‌ عریض و تله ‌فوتو را دارد. در ادامه با کارشناسان موبایل سامسونگ همراه شوید تا این ادعا را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

قابلیت ضبط همزمان با سه دوربین در گلکسی S20

قابلیت ضبط همزمان با سه دوربین در گلکسی S20

وین باخ در توییت جدید خود اعلام کرده که گوشی های جدید سری گلکسی سامسونگ، از قابلیت های جدیدی همچون ضبط همزمان با هرسه دوربین بهره می برند. وی همچنین به قابلیت Quick Take اشاره کرده که به کاربر این امکان را می دهد تا پس از ثبت عکس یا فیلم، به گالری تصاویر رفته و تصویر مورد نظرش برای ذخیره شدن را انتخاب کند

. قابلیت ضبط همزمان با سه دوربین در گلکسی S20، پیش ‌از‌ این با عنوان Triple Shot در گوشی V40 ThinQ ال‌جی وجود داشت. ال جی این گوشی را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. البته کاربران آیفون اپل هم این امکان را دارند که با نصب اپلیکیشن DoubleTake ، چند تصویر همزمان با دوربین های گوشی خود ثبت کنند.

قابلیت های گوشی گلکسی S20 سامسونگ

علاوه بر قابلیت ضبط همزمان با سه دوربین در گلکسی S20، این گوشی قابلیت های دیگری هم خواهد داشت. Single Take یکی دیگر از آپشن های موبایل جدید Samsung است که تصاویر ثبت ‌شده با سه دوربین را در قالب فیلمی کوتاه بارگذاری می ‌کند. کارشناسان تعمیر گوشی سامسونگ معتقدند در مجموع و با توجه به اطلاعات فاش شده، چنین به نظر می رسد که با معرفی سامسونگ گلکسی S20، جهشی بزرگ در سخت ‌افزار و نرم‌ افزار تلفن‌های هوشمند اتفاق خواهد افتاد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.