• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

به خانواده‌های دارای ۳ قلو و بالاتر یارانه معیشتی پرداخت می شود

  • کد خبر : 13775
  • 07 فوریه 2020 - 13:47

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز یارانه کمک معیشتی به خانواده‌های دارای ۳ قلو و بالاتر خبر داد.

یارانه به خانواده‌های دارای ۳ قلو

وحید قبادی‌دانا در مراسم جشن انقلاب که با حضور خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو (همزاد‌های دوست‌داشتنی سرزمین من) در کانون پرورشی حجاب برگزار شد اظهار کرد: ابتدا ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه هموطنان عرض تبریک داشته و امیدواریم نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند گذشته در مسیر پیشرفت قرار داشته باشد.

واریز یارانه به خانواده‌های دارای ۳ قلو

قبادی دانا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت تدبیر و امید در این حوزه اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از بهمن‌ماه بسته معیشتی ویژه خانواده‌های ۳ قلو و ۳ قلو به بالا و همچنین خانواده‌های دارای دو قلو که در دهک‌های پایین درآمدی (یک تا ۳) قرار دارند پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: بر همین اساس از بهمن ماه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب ۱۷ هزار خانواده که دارای فرزند ۳ قلو و ۳ قلو به بالا و همچنین خانواده‌هایی که دارای دو قلو و در دهک‌های یک تا ۳ هستند واریز شده است و هر ماه این مبلغ واریز خواهد شد.

قبادی دانا درخصوص بازه زمانی واریز کمک معیشتی به حساب ۱۷ هزار خانوار گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده هر ماه قبل از پانزدهم این رقم به حساب خانواده‌ها واریز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سالانه بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تولد در کشور ثبت شده است گفت: حدود ۳ درصد از این تولد‌ها بیش از یک قلو و نیم درصد از آن‌ها ۳ قلو و ۳ قلو به بالاتر است و تقریبا سالانه ۲۰ هزار تولد دوقلو در کشور داریم.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار طی ۷ الی ۸ سال گذشته میزان تولد‌های ۳ قلو تقریبا ۶۵۰ تا ۸۵۰ به صورت سالانه ثبت شده است. همچنین بین ۲۰ تا ۴۰ تولد ۴ قلو، یک تا ۸ تولد ۵ قلو به صورت سالانه به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.