• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
18

واکنش رهبر معظم انقلاب : گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید

  • کد خبر : 1447
  • 10 آوریل 2019 - 5:55

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان به‌مناسبت روز پاسدار فرمودند:  آمریکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و بلکه در دنیا باز شده است.

 ایشان ادامه دادند  : سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.

گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید

فرمانده کل قوا کینه آمریکایی‌ها از سپاه را ناشی از همین مسئله دانستند و افزودند :  گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.

ایشان ادامه دادند :  دشمنان ایرانِ عزیز، چهل سال است که انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی فراگیر را علیه ملت اِعمال کردند اما حتی آن روز که جمهوری اسلامی تازه‌کار بود، نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

مقام معظم رهبری گفتند : بر خلاف تصور دشمنان، عزت و قدرت امروز نظام اسلامی ناشی از بمب اتم نیست، چرا که ما از ابتدا تأکید کردیم سلاح هسته‌ای بر خلاف مبانی دینی ما است و به آن نیازی نداریم، بنابراین اقتدار و عزت امروز ملت ایران در چشم دنیای اسلام، به خاطر ایستادگی، فداکاری و بصیرت مردم است.

ایشان خاطر نشان کردند: بدون تردید انقلاب به پیش خواهد رفت، اما همگان از آحاد مردم و بویژه جوانان تا سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح و دستگاههای دولتی باید نقش خود را در این حرکت تشخیص دهند و با الگوگیری از عمل مؤمنانه اولیاء الهی همچون امام بزرگوار، برای خدا و در راه خدا به وظایف خود عمل کنند.

شورای نگهبان

شورای نگهبان قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی را محکوم کرد

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای اقدام نظام حاکمه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است : در این بیانیه آمده است: آغازین روزهای ماه رسولِ مهر و امید، که مزیّن است با فرخنده زادروز یکتا پاسدار حقّ و حقیقت، کشتی نجات آدمیّت، معلّم آزادگی و مُدلِّل فتوّت، حضرتِ خون خدا، حسین بن علی(ع) و نیز تاج‌الشهدای روز حسرت، یگانه جانباز آستان صداقت و عدالت، حضرت باب‌الحوائج، اباالفضل‌العباس(ع) و همچنین پیغامبر دشت نینوا، نجم‌الثاقبِ عابدین، زینت زرّین ساجدین و پدیدآرنده‌ی زبور آل دین(ص) حضرت امام‌العارفین، علی بن الحسین الشهید(ع)، که قرین گشته است با آغازین ایام دهه‌ی پنجم مولود مبارکِ همّتِ ملّتِ حسینی روشی که با راهبری پاسدار دین خدا، خمینی کبیر(ره) سربرآورده و اینک پس از چهل سال و گذر از طوفان‌های سهمگین و حوادث بُنیان کَن، این شجره‌ی طیبه‌ی تناور با قدرت و اقتدار تمام در مسیر منتهی به آرمان بشریت، همچنان جاری و روان است. و مسلّم آنکه این به مذاق قدرت‌مداران، خوش نیاید. طرفه آنکه به بیان حضرت روح‌الله، سبزپوشان سروقامت، همواره رکن رکینِ پیروزی‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی بوده‌اند.

 

آنچنانکه کشتی‌بان مدبّر انقلاب فرمودند؛ ترامپ هم مانند پیشینیانش خوراک مور و ملخ خواهد شد و گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه ره به جایی نبرده و مکر و کید این فریب‌کاران به خودشان باز خواهد گشت. «مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. فقط سردار سلیمانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.