• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران تکذیب شد

  • کد خبر : 14632
  • 18 فوریه 2020 - 16:56

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر جمع‌آوری تابلوهای دو شرکت ال‌جی و سامسونگ از فروشگاه‌های سطح شهر منتشر شده و نگرانی‌هایی را دراین‌زمینه برای مردم ایجاد کرده است. البته این اولین باری نیست که شایعه‌ی خروج ال‌جی و سامسونگ از ایران خبرساز می‌شود.  تکذیب خروج ال جی و سامسونگ به صورت رسمی توسط  نمایندگان این شرکتها در ایران اعلام شده است.

تکذیب خروج ال جی و سامسونگ

مدیر ارشد بازاریابی ال‌جی در ایران، عوض شدن تابلوی مغازه‌ها را با موضوع پایان کار ال‌جی در بازار ایران غیر مرتبط دانست و گفت: ما همچنان فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهیم و گلدیران نیز اجناس ال‌جی را موجود دارد و در حال فروش هستیم. اینکه برخی فروشگاه‌ها تابلوهای خود را عوض کرده‌اند به‌معنای پایان کار ال‌جی نیست. جی پلاس در حال تعویض تابلوهای خود است اما ال‌جی همکاری خود را همچنان با گلدیران ادامه می‌دهد و اجناس نیز در بازار موجود هستند، تابلوهای ال‌جی نیز هنوز هست و اینکه برخی مغازه‌ها تابلوی خود را تغییر می‌دهند بحث دیگری است.

تکذیب خروج ال جی و سامسونگ

 مدیر ارشد بازاریابی ال جی در ایران در ادامه گفت: اینکه این موضوع پایان کار ال‌جی در ایران است ۱۰۰ درصد شایعه بوده و عوض شدن تعدادی تابلو نشان‌دهنده‌ی پایان کار ال‌جی در ایران نیست.

محصولاتی مانند موبایل، کولر گازی، تهویه هوا و تلویزیون‌های صنعتی و… درحال‌حاضر موجود هستند و حداقل تا یک سال آینده مشکلی از نظر موجودی این اقلام وجود ندارد. حتی در مورد خدمات پس از فروش نیز جای هیچ نگرانی نیست؛ انجام این کار سخت‌تر از قبل است اما همچنان خدمات پس از فروش ال‌جی مانند گذشته انجام می‌شود.

همچنین به نقل از یک منبع آگاه در سامسونگ، این شرکت نیز همچنان در بازار ایران حضور خواهد داشت. ما با بخش گروه سام نیز دراین‌زمینه صحبت کرده‌ایم و قرار شده است اطلاعاتی در مورد جریان تولید و خدمات پس از فروش این شرکت به‌زودی ارائه دهند.

 گروه سام، با تکذیب خروج ال جی و سامسونگ بازار ایران در بیانیه ای گفت:

«مطلبی که هم‌زمان با تغییر تابلوهای سامسونگ به سام الکترونیک به‌عنوان خروج رسمی این شرکت از ایران تعبیر شد، سوءبرداشت است. تعویض تابلوها دلایل مختلفی دارد؛ بخشی به دلیل درخواست‌های اتحادیه و باتوجه به رویکرد و دلایل صنفی بوده و بخش دیگر نیز به این دلیل بود که ما گروه مستقلی در صنعت لوازم خانگی هستیم و قصد داریم محصولات جدیدی را با برند سام به بازار عرضه کنیم. عوض شدن تابلوی مغازه‌ها به این معنی نیست که شرکت معظمی مانند سامسونگ بخواهد بازار ایران را ترک کند.

اطلاع‌رسانی در مورد رفتن یا نرفتن چنین شرکتی تنها در حیطه‌ی اختیارات دفتر رسمی آن در ایران است. هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت شرکت سامسونگ تنها از طریق روابط عمومی این شرکت پذیرفته است و گمانه زنی‌ها تنها فضای بازار را ملتهب می‌کند.

شرکت سامسونگ نیز در پی انتشار اخباری در مورد ترک بازار ایران بیانیه‌ای را منتشر کرد:

شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده‌ی هواداران و مصرف‌کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=14632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.