• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
16

بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال ۲۰۲۰

  • کد خبر : 14716
  • 19 فوریه 2020 - 11:15

امروزه داشتن یک چاپگر برای مصارف خانگی و یا دفاتر کاری ضروری است. اما انتخاب چاپگر متناسب با نوع مصرف میان تنوع بالای چاپگرهای موجود در بازار می‌تواند موضوع دشواری باشد. در این بخش قصد داریم تا بهترین چاپگرهای لیزری رنگی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید یک چاپگر رنگی را دارید با ما همراه باشید. بی شک یکی از اولین سوالاتی که در هنگام تصمیم برای تهیه یک پرینتر مناسب به ذهن کاربر می رسد، این است که یک پرینتر خوب اصلا دارای چه ویژگی هایی می باشد و چه ملاک هایی برای مقایسه ی انواع پرینترها با یک دیگر مد نظر گرفته می شوند. در این راستا باید گفت که قابلیت های گوناگونی همچون کیفیت چاپ، سرعت موتور دستگاه، برخورداری از اتصالات مختلف و سرعت چاپ می توانند از خصوصیات بارز بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال ۲۰۲۰ باشند. اما شما باید انتظارات اصلی خودتان از چاپگر را بدانید.

در ادامه به شناسایی ویژگی های هر یک از این چاپگرها می پردازیم.

معرفی بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال ۲۰۲۰

بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال 2020

Brother HL-L3210CW یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال ۲۰۲۰

Brother HL-L3210CW پرینتر به صرفه و سبک کمپانی برادر است که شما می‌توانید آن را برادر کوچک HL-L8360CDW بنامید. این پرینتر برای مصارف خانگی و سازمان هایی با حجم چاپ متوسط، بسیار مناسب است. برای چاپ بی‌سیم، Apple AirPrint و Google Cloud Print، Brother iPrint & Scan و Wi-Fi به‌صورت استاندارد ارائه شده‌اند. باید توجه داشت که این پرینتر امکان چاپ دوطرفه را ارائه نمی‌دهد و کارتریج‌های آن دارای ظرفیت ۱۴۰۰ صفحه‌ای است. با این وجود از نظر اندازه، دارای مزیت بالایی بوده و کمی کوچکتر از نسخه های قبلی خود شده است.

بهترین چاپگر عکس لیزری رنگی کانن Color imageClass MF634Cdw

پرینترهای لیزری به‌خودی‌ خود چاپگر عکس نیستند، اما مدل‌هایی مانند Canon Color imageClass MF634Cdw مسیری طولانی را برای دستیابی به این مرحله طی کرده‌اند. این امر باعث می‌شود که از شرکت Canon که به دوربین‌هایش معروف است، چنین انتظاری را داشته باشیم.

البته این چاپگر برای عکاسان توصیه نمی‌شود، بلکه تنها مناسب دفاتریست که باید اسنادی را تهیه نمایند که حاوی گرافیک و عکس است.

Brother HL-L8360CDW چاپگر لیزری پرسرعت

این چاپگر انتخاب برتر این روزهای بسیاری از سازمان هاست، زیرا دارای سرعت چاپ بالایی بوده و از تونری با ظرفیت بالا استفاده می‌کند و تقریباً از تمامی استانداردهای چاپ بی‌سیم پشتیبانی می کند. حتی برای کسانی که امنیت بیشتری می‌خواهند، دارای کارت‌خوان NFC است.

این پرینتر وزنی بیش از ۲۱.۷ کیلوگرم دارد و نمی تواند در دسته ی پرینترهای کم وزن قرار گیرد، اما دارای سرعت چاپ بالایی در حدود ۳۳ برگ در دقیقه است و علاوه بر این دارای تونری می باشد که می‌توان ۴۵۰۰ برگ را چاپ نماید. سهولت چاپ از نکات مهم دیگر این چاپگر است.

چاپگر Brother HL-L8360CDW با استفاده از صفحه لمسی ۲.۷ اینچی کنترل می‌شود و می‌تواند با حساب‌های Dropbox، Google Drive یا Microsoft OneDrive ارتباط برقرار نماید. بنابراین به جرات می توان گفت یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

پرینتر لیزری HP Pro M281fdw

این دستگاه چاپ چندکاره سرعت چاپ بالایی داشته و متناسب کاربردهای اداری طراحی شده است. سینی کاغذ اصلی دارای ۲۵۰ صفحه با پشتیبانی از اندازه‌های مختلف کاغذ می باشد. علاوه بر این دارای یک فیدر ۵۰ صفحه‌ای است که امکان کپی و اسکن را برای شما راحت‌تر می‌کند.

وزن پرینتر لیزری HP Pro M281fdw کمی بیشتر از ۱۸ کیلوگرم بوده و متاسفانه از Google Cloud Print پشتیبانی نمی کند، اما دارای یک درگاه USB اختصاصی برای چاپ مستقیم از دستگاه USB است. از آنجا که چاپ بی‌سیم از طریق دستگاه‌های تلفن همراه با استفاده از Apple AirPrint، HP ePrint، Mopria یا Wi-Fi در HP Pro M281fdw امکان‌پذیر می باشد، این پرینتر یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی سال ۲۰۲۰ به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=14716

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.