• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

تایید ۱۴ مورد مشکوک به کرونا در شهریار

  • کد خبر : 15289
  • 27 فوریه 2020 - 10:32

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار، اظهار داشت: در این منطقه، یک نفر غیربومی مبتلا داشته ایم که با رعایت اقدامات لازم به تهران منتقل شده و ۱۴ مورد مشکوک به کرونا در شهریار وجود دارد که در بخشی مستقل در بیمارستان های تامین اجتماعی، نور و امام سجاد (ع) شهریار تحت مراقبت هستند.

14 مورد مشکوک به کرونا

وی اظهار داشت: نتیجه آزمایشات ۱۴ مورد مشکوک به کرونا طی چند روز آینده مشخص می شود و تا این لحظه فوتی بر اثر کرونا ویروس در شهرستان نداشته ایم.

۱۴ مورد مشکوک به کرونا در شهریار

غلامی افزود: تا اطلاع ثانوی مردم از تردد در محیط های عمومی که احتمال وجود این ویروس را داردخودداری کرده و سعی کنند در اینگونه محل ها حضور پیدا نکنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس، کلیه مراسم ها، مسابقات ورزشی و تجمعات فرهنگی و مذهبی و اماکنی که امکان انتقال این ویروس وجود دارد را در شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار با اشاره به اینکه شب گذشته دو واحد تولید ماسک و انباری حاوی مقدار بالایی از الکل و ماسک احتکار شده در شهریار شناسایی شد، افزود: یک مورد مشکوک به قاچاق نیز در باغستان امروز شناسایی شد که تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

این مقام مسئول در این خصوص بیان کرد: هم زمان با شروع فصل شیوع آنفولانزا و کرونا ویروس و علائم مشابه آنها، مردم را نگران کرده است و در تشخیص درست این ویروس ها، دچار سردرگمی هستند و رسانه ها باید با اخبار موثق در آگاه سازی آنها اقدام کنند.

غلامی عنوان کرد: رسانه ها،شبکه های فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان باید در جهت انتشار اخبار صحیح و القای آرامش و واقعیت موجود در سطح جامعه گام بردارند.

وی در پایان بر عدم انتشار اخبار غیر موثق و خلاف واقعیت توسط برخی رسانه های محلی و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تنها مرجع قابل استناد و معتبر برای پیگیری موضوعات مرتبط با کرونا ویروس، این کمیته تعیین شد و مقرر گردید جلسات کمیته اطلاع رسانی به صورت روزانه به منظور بررسی و ارائه توضیحات لازم و صحیح جهت استحضار شهروندان این شهرستان توسط مسئولان مربوطه بیان شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=15289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.