• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
21

ارزانترین گوشی های آنر در بازار ایران

  • کد خبر : 1644
  • 17 آوریل 2019 - 11:23

ارزانترین گوشی های آنر در بازار ایران ، آنر توانسته است در صنعت گوشی های هوشمند شهرت بسیار خوبی را برای خود رقم بزند. این برند، زیرمجموعه شرکت بزرگ هواوی است، اما کاملا به طور مستقل کار می‌کند. آنر تقریبا همه مشخصات گوشی های شرکت مادرش را در خط تولیدش به کار می‌گیرد و آن‌ها را با یک بدنه متفاوت و قیمت ارزان‌تر در اختیار کاربرانش می‌گذارد.اسمارت فون های آنر می‌توانند به نیازهای همه کاربران از هر رده سنی پاسخ دهند. این محصولات اقتصادی در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند به همین دلیل نمی‌توان گفت که سازنده آن‌ها فقط بازار کاربران جوان را هدف قرار داده است.

در این مطلب به سراغ ارزانترین گوشی های آنر در بازار ایران که قیمتی کمتر از ۳میلیون تومان  دارند پرداخته ایم. گوشی‌های آنر با گارانتی‌های مایکروتل، همراه تجارت بزرگ‌مهر و یاس جهان در بازار عرضه می‌شوند.

معرفی ارزانترین گوشی های آنر در بازار ایران

آنر ۷اس (HONOR 7S)

گوشی آنر ۷ اس از مناسبت ترین گوشی های آنر از لحاظ قیمت است. این گوشی صفحه نمایشی ۵٫۴۵ اینچی دارد که بیش از ۷۳ درصد از صفحه جلو را در بر می‌گیرد. این گوشی به طور همزمان از دو سیم کارت در کنار کارت حافظه جانبی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر ۷ اس ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری مجهز است. اندروید ۸ و دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از این گوشی، محصول خوش‌قیمت و کارا می‌سازد. آنر ۷ اس را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار خریداری کنید.

آنر ۷اس (HONOR 7S)

آنر ۷ ای (HONOR 7A)

گوشی آنر ۷ ای که با شعار کارا و قدرتمند روانه بازار شده است از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه آنر است.آنر ۷ ای از جمله دستگاه‌هایی است که به فناوری امنیتی پیشرفته و به‌روز قابلیت تشخیص چهره مجهز است. با استفاده از این فناوری می‌توانید با کمک چهره خود قفل گوشی را باز کنید. این گوشی نمایشگر ۵٫۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد که تجربه خاص را هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدیویی رقم می‌زند.

 آنر ۷ ای با حافظه رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تا عکس‌های باکیفیتی ثبت کنید.

 این گوشی دارای سه درگاه است. دو درگاه برای پشتیبانی از دو سیم‌کارت و دیگری برای استفاده از کارت‌ حافظه جانبی است. آنر ۷ ای از کارت حافظه تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. آنر ۷ ای را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

آنر ۷ای (HONOR 7A)

آنر ۷سی (HONOR 7C)

گوشی آنر ۷سی صفحه‌نمایشی ۵.۹۹ اینچی دارد و از سیستم‌های امنیتی بازگشایی قفل با تشخیص چهره و اثرانگشت بهره‌مند است. این گوشی با دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بازار ایران عرضه می‌شود.همچنین× این گوشی به دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی مجهز است.

از دیگر قابلیت های مهم  آنر ۷سی پشتیبانی از سه درگاه است. دو درگاه را می‌توانید برای دو سیم‌کارت استفاده کنید و از درگاره سوم برای قرار دادن کارت حافظه جانبی بهره ببرید. آنر ۷سی بنده فلزی دارد و در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

آنر ۷سی با قیمتی در حدود ۲میلیون ۳۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

آنر ۷سی (HONOR 7C)

آنر ۹ لایت (HONOR 9 Lite)

آنر ۹ لایت با اندروید ۸ در بازار عرضه شده است و به‌روزرسانی اندروید ۹ را هم دریافت می‌کند. تراشه کایرین ۶۵۹، پردازنده ۸‌هسته‌ای، حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۶۴گیگابایت ترکیب قدرتمند را رقم می‌زند که به راحتی از پس هر پردازشی برمی‌آید.

صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی بیش از ۷۵درصد صفحه جلو را در اختیار خود قرار دارد و با رزلوشون ۲۰۶۰ در ۱۰۸۰ و تعداد ۴۲۸ پیکسل در صفحه تجربه بصری چشم‌نوازی را رقم می‌زند.

آنر ۹ لایت با چهار دوربین و طراحی بدنه جذاب، طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد. این گوشی دو دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و همچنین دو دوربین سلفی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارد. بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی این محصول حالت آینه‌ای دارد و این گوشی را بسیار جذاب کرده است.

آنر ۹ لایت با قیمتی حدود ۲میلیون ۶۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

 

آنر ۹ لایت (HONOR 9 Lite)

آنر ۷ایکس (HONOR 7X)

گوشی آنر ۷ایکس برای کسانی ساخته شده است که به دنبال سخت‌افزاری قدرتمند و دروبین باکیفیت برای عکاسی می‌گردند. این گوشی دارای  تراشه ۱۶ نانومتری کایرین ۶۵۹ و پردازنده ۸هسته‌ای در کنار حافظه رَم ۴گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴گیگابایتی است. آنر ۷ایکس به نمایشگر ۵.۹۳ اینچی تمام‌صفحه آنر مجهز است.

دوربین اصلی این گوشی دوربین دوگانه است و به دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی مجهز است که عکس‌هایی باکیفیت را برایتان ثبت ‌می‌کند. از طرفی دوربین ۸مگاپیکسلی سلفی با آپرچر f/2.0 ثبت عکس‌های باکیفیت را نوید می‌دهد.

آنر ۷ایکس به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری مجهز است و از سنسور اثر انگشت به عنوان روش امنیتی بهره می‌برد.

در حال حاضر آنر ۷ایکس با قیمتی در حدود ۲میلیون ۷۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

آنر ۷ایکس (HONOR 7X)

آنر ۸سی (HONOR 8C)

گوشی آنر ۸سی گوشی هوشمندی است که با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در بازار عرضه می‌شود. برای افرادی طراحی شده است که به گوشی مقرون‌به‌صرفه با کارایی خوب نیاز دارند. البته، مهم‌ترین نکته این است که ظرفیت باتری این گوشی به نحوی است که با هر بار شارژ می‌توان ۳۶ از آن استفاده کرد.

آنر ۸سی صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی با ناچ دارد که این طراحی ناچ باعث می‌شود که بتوانید بین نسبت‌های تصویر ۱۹ به ۹ و ۱۸ به ۹ جابه‌جا شوید.

آنر ۸سی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۲ و پردازنده ۸هسته‌ای مجهز است و دارای دو درگاه سیم‌کارت برای پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت است و در کنار آن درگاهی مجزا برای کارت حافظه جانبی دارد که تا ۲۵۶گیگابایت امکان افزایش حافظه را میسر می‌سازد.این گوشی برای امنیت بیشتر از سنسور اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند.

آنر ۸سی (HONOR 8C)

آنر ۸ای (HONOR 8A)

گوشی آنر ۸ای از  خانواده A آنر است که صفحه‌نمایش آنر ۸ای ۶.۰۹ اینچی است و ناچ قطره‌ای دارد. اندروید ۹ و رابط‌کاربری اموشن ۹ در بازار عرضه می‌شود. این گوشی در چند نسخه مختلف در بازار ایران یافت می‌شود. نسخه‌های متفاوت این محصول دارای حافظه‌ رَم و داخلی متفاوتی هستند و در عین حال ممکن است به سنسورهای اثرانگشت و ان‌اف‌سی (NFC) مجهز نباشند.

صفحه‌نمایش آنر ۸ای ۶.۰۹ اینچی است و ناچ قطره‌ای دارد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ و دوربین سلفی آن ۹ مگاپیکسلی است. آنر ۸ای پردازنده‌ای ۸هسته‌ای و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری دارد.

قیمت آنر ۸ای با حافظه رَم ۲گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲گیگابایتی و سنسور اثر انگشت حدود ۲میلیون ۱۰۰هزار تومان است.

آنر ۸ای (HONOR 8A)
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.