• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

نخست‌ وزیر انگلستان به آی‌سی‌یو منتقل شد

  • کد خبر : 17581
  • 07 آوریل 2020 - 7:59

انتقال بوریس جانسون به بخش آی‌سی‌یو. نخست‌وزیر انگلیس از یکشنبه‌شب به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌۱۹) در بیمارستان بستری شده بود، به‌دلیل تشدید علائم بیماری‌اش  در بخش مراقبت‌های ویژه  بستری شد.

بوریس جانسون در آی‌سی‌یو

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز، بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس که به ویروس کرونا مبتلا شده و یکشنبه‌شب برای انجام برخی آزمایش‌های تکمیلی به بیمارستان انتقال یافته بود، دوشنبه‌شب به‌دلیل تشدید علائم بیماری‌اش در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بستری شد.

بوریس جانسون در آی‌سی‌یو بستری شد

در پی وخیم‌تر شدن وضعیت جسمانی بورس جانسون، وظایف وی به‌عنوان نخست‌وزیر انگلیس مطابق برنامه‌ریزی قبلی به «دومینیک راب» وزیر امور خارجه این کشور محول شده است. نتیجه آزمایش کرونای بوریس جانسون هفته گذشته مثبت اعلام شد و پس از آن وی در قرنطینه خانگی قرار گرفت.

شب گذشته بوریس جانسون به‌دنبال شدت گرفتن علائم بیماری‌اش ــ از جمله بالا بودن تب وی بر اساس اعلام سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس ــ به بیمارستان منتقل شد؛ اما وی در حالی که در بیمارستان حضور داشت با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که وضعیت عمومی‌اش مناسب است و همچنان وظایف خود را انجام خواهد داد.

سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس نیز اعلام کرده بود که انتقال بوریس جانسون به بیمارستان صرفاً اقدامی پیشگیرانه و احتیاطی بوده که به‌دستور پزشک انجام گرفته است.

بوریس جانسون در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) زمانی که هنوز ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید یا شاید رسانه‌ای نشده بود، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه را به‌عنوان جانشین موقت خود در صورت ابتلا به کرونا برگزیده بود. رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند به‌دلیل وخامت حال جانسون دستگاه تنفس مصنوعی برای وی استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=17581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.