• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23

معرفی اپلیکیشن Quik ؛ ساخت ویدیوهای فوری!

  • کد خبر : 1769
  • 23 آوریل 2019 - 6:10

اگر هم شما جز دسته افرادی هستید که دائم در حال عکاسی با گوشی خود هستید و عکس‌های زیادی در تلفن همراه‌تان دارید و ازنگران پر شدن حافظه داخلی گوشی خود هستید و پس بهتر است همه آن‌ها را در ویدیویی قرار دهید تا تمامی تصاویر مورد علاقه‌تان را در مجموعه‌ای کامل داشته باشید. اما چگونه این کار را انجام دهید؟

در ادامه به معرفی اپلیکیشنی خواهیم پرداخت که این امکان را برای شما فراهم کرده . پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Quik

بررسی اپلیکیشن Quik

اگر عجله دارید و می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن ویدیویی جذاب بسازید، پس حتما  اپلیکیشن  Quik  را نصب کنید. Quik توانسته محبوبیت زیادی را در مارکت پیدا کند و گفتنی‌ست تاکنون بیش‌تر از ۲۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بسیار بالایی را از کاربران کسب نموده.

در حقیقت به‌لطف Quik دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. کمپانی GoPro اپلیکیشن خود را به‌صورت رایگان منتشر نموده و لازم به ذکر است که کاربران آی‌فون نیز قادر به دانلود این برنامه هستند.

برای ساخت کلیپ با Quik  فقط کافی‌ست عکس‌های مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید، عنوانی را برای ویدیو خود بنویسید و سپس دستان‌تان را روی هم بگذارید و بقیه کار را به Quik بسپارید! برنامه مذکور در عرض چندین ثانیه یا چند دقیقه، کلیپی را خواهد ساخت که از طیف گسترده‌ای از افکت‌ها، موسیقی و فونتی زیبا بهره می‌گیرد.

به‌طور پیش‌فرض ویدیوها با کیفیت متوسط و با سرعت بالا ساخته می‌شوند.

اگر در ویدیوها تمایل به  تغییراتی داشتید ، دکمه ویرایش Quik را دریابید.پس از ساخته شده کلیپ‌ها این دکمه نمایان خواهد شد و اپلیکیشن برند GoPro را به برنامه‌ای جذاب تبدیل کرده.

 با اپلیکیشن Quik می توانید ترتییب عکس ها را  تغییر دهید و یا جتی زمان توقف بر روی بعضی از عکس‌ها را بیش‌تر کنید. اجازه افزودن متن هم به ویدیوها داده شده تا در مکان‌های مورد نظر کلمات یا جملاتی را در بین عکس‌ها یا بر روی آن‌ها قرار دهید.

از نقاط ضعف این این برنامه این است که کاربران  قادر به دانلود افکت‌ها و مودهای بیش‌تری از مارکت اپ نیستند و باید به همان چندین استایل‌ اکتفا کنند.

گذشته از این‌ها، به‌جرات می‌توان گفت Quik یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه ویدیو شمرده می‌شود که نظر بیش‌تر کاربران را به‌سمت خود جلب کرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1769

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.