• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
25

بهترین خودرو ۲۰۲۰ انتخاب شد

  • کد خبر : 17945
  • 13 آوریل 2020 - 14:45

کیا تلوراید به عنوان بهترین ماشین سال ۲۰۲۰ جهان انتخاب شد. بهترین ماشین جهان در بخش‌های مختلف هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود اما امسال نمایشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به ناچار این مراسم از طریق اینترنت پخش شد.

بهترین ماشین سال 2020

این جایزه برای اولین بار است که به یک کارخانه کره‌ای داده می‌شود. تلوراید، اولین شاسی‌بلند بزرگ کیا است که برای بازار آمریکای شمالی طراحی شده و در این کشور ساخته می‌شود. تلوراید پیش‌تر جایزه بهترین شاسی‌بلند سال آمریکای شمالی را هم برده بود.

کیا تلوراید بهترین ماشین سال ۲۰۲۰

بهترین ماشین سال با انتخاب ۸۶ روزنامه‌نگار خودرو از ۲۴ کشور انتخاب می‌شود. این جایزه همراه با دو رقابت بهترین ماشین سال اروپا و بهترین ماشین سال آمریکای شمالی، از معتبرترین جوایز صنعت خودرو است.

امسال بیش از پنجاه ماشین برای دریافت این جایزه رقابت می‌کردند که در نهایت همراه با تلوراید، دو مدل مزدا ۳ و مزدا CX-30 به مرحله نهایی راه یافتند. کیا علاوه بر بهترین ماشین جهان، با مدل الکتریکی سول جایزه بهترین ماشین شهری سال ۲۰۲۰ را هم دریافت کرد.

پرافتخارترین مدل در رقابت امسال پورشه تایکان بود. اولین مدل الکتریکی پورشه هم در بخش بهترین ماشین اسپرت و هم در بخش بهترین ماشین لوکس،‌ بالاترین رای را از داوران گرفت. تایکان هم از جمله ماشین‌هایی است که جوایز زیادی از جمله ماشین سال آلمان و بهترین ماشین اسپرت در بازار چین را برده است.

کیا تلوراید بهترین ماشین سال 2020

بهترین ماشین اسپرت سال ۲۰۲۰

در بخش بهترین ماشین اسپرت، سه مدل پورشه به مرحله نهایی رسیده بودند و در بخش ماشین‌های لوکس، تایکان با پورشه ۹۱۱ و مرسدس-بنز EQC، اولین مدل الکتریکی بنز رقابت می‌کرد.

پورشه تایکان نامزد دریافت بهترین طراحی سال هم بود و برای دریافت این عنوان با پژو ۲۰۸ و مزدا ۳ رقابت می‌کرد. در نهایت مزدا ۳ با کسب بیشترین رای به عنوان بهترین طراحی سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. سال گذشته، جایزه بهترین ماشین به جگوار الکتریکی آی-پیس (I-Pace) داده شد و در سال ۲۰۱۸ ولوو XC60 بهترین ماشین سال بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=17945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.