• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

اطلاعاتی جدید از آیفون ۲۰۲۰ پرو فاش شد

  • کد خبر : 17962
  • 14 آوریل 2020 - 9:34

بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود نقشه راه اپل برای سال ۲۰۲۰ را با اطلاعاتی از آیفون ۲۰۲۰ پرو  فاش کرده است که در مورد مدل‌های آیفون‌های آینده، هوم پاد، AirTag و سایر محصولات دیگر صحبت می‌کند.

آیفون ۲۰۲۰ پرو

به نظر می‌رسد شرکت اپل امسال چهار آیفون جدید دارد. دو مدل از این گوشی‌ها پرو خواهند بود که جایگزین آیفون ۱۱ پرو فعلی و آیفون ۱۱ پرو مکس خواهند شد، در حالی که دو مورد دیگر جایگزین آیفون ۱۱ فعلی خواهند شد.

طراحی ظاهری آیفون ۲۰۲۰ پرو

با توجه به مدل‌های ۲۰۲۰ پرو، آیفون‌های جدید طرحی شبیه به مدل‌های آیپد پرو خواهند داشت که دارای ضلع‌های صاف و لبه‌های تیز است. این طراحی یادآور طراحی‌های آیفون ایکس ۴ و آیفون ۵ است. مدل‌های جدید از آیفون‌های فعلی نیز دارای حفره کمتری هستند و هدف از این کار حذف آن طی چند سال آینده است.

افزون بر این شاهد افزایش اندازه صفحه نمایش بیشتر از ۶.۵ اینچ فعلی خواهید بود. شایعات قبلی این افزایش را در حدود ۶.۷ اینچ تعیین کرده است، این شایعات همچنین نشان می‌دهند که مدل پرو کوچکتر نیز ۶.۱ اینچی خواهد بود، که بلومبرگ در گزارش خود به آن اشاره نکرد.

طراحی ظاهری آیفون ۲۰۲۰

اپل پرو ۲۰۲۰ با پردازنده قدرتمندتر

همانند آیپد پرو نسل قبلی، مدل‌های آیفون ۲۰۲۰ نیز از سنسور LiDar بهره می‌برند و باعث افزایش بیشتر عملکرد AR آن‌ها می‌شود. قدرت پردازش در آیفون‌ها نیز برای بهبود عملکرد AR بالا می‌رود. ممکن است آیفون‌های جدید به دلیل وضعیت همه گیری جهانی در سال جاری کمی تاخیر داشته باشند.

بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال کار بر روی هوم پاد کوچکتر و ارزانتر است. هوم پاد فعلی از نظر بسیاری با کیفیت بالا، اما گران قیمت دیده می‌شد. خصوصاً در مقایسه با رقبای خود از آمازون و گوگل، مدل جدید در بازار رقابت بهتری خواهد داشت و به طور بالقوه می‌تواند اپل را به عنوان یک مدعی جدی در این بخش تقویت کند. طبق گفته‌ها، مدل‌های آیفون ۲۰۲۰ پرو دارای طرفین صاف، حفره کوچکتر و نوع صفحه نمایش بزرگتر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=17962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.