• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

واکنش رهبر انقلاب به تحریم نفتی آمریکا : هر قدر خودمان اراده کنیم نفت را صادر میکنیم

  • کد خبر : 1809
  • 24 آوریل 2019 - 10:35

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر، با جمعی از کارگران سراسر کشور با در حسینیه امام خمینی دیدار کردند

رهبر انقلاب اسلامی دیدار امسال با کارگران را با توجه به سال «رونق تولید»، دارای اهمیت بیشتری دانستند و با تشبیه کار به بهار به‌عنوان زمینه‌ای برای بروز ظرفیتها و استعدادها گفتند: کار یک ارزش والا است و این موضوع باید به یک فهم عمومی در جامعه تبدیل شود تا جایگاه ارزشمند کارگر نیز شناخته شود.

پاسخ امام خامنه‌ای به تحریم نفتی آمریکا : هرقدر اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم

رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با تحریم نفتی آمریکا فرمودند : اولاً تلاش اینها به جایی نمی‌رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می‌کنیم، می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم. آنها به خیال خودشان راه را مسدود کرده‌اند اما ملت فعال و مسئولین بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند بسیاری از بن‌بست‌ها را باز خواهند کرد.

ثانیاً بدانند این دشمنی بی‌جواب نخواهد ماند و پاسخ این دشمنی را خواهند گرفت. ملت ایران ملتی نیست که در مقابل دشمنی آنها ساکت بنشیند.

ثالثاً هرچه ما کمتر وابسته به این شکل از فروش نفت باشیم، قدر می‌دانیم و این برای ما بهتر است.

رهبر انقلاب : بدانند که ملت ایران در مقابل آنها به زانو در نخواهد آمد

دشمن علیه ملت و انفلاب عظیم  و جمهوری اسلامی ما ، که فریاد عدالت را در جهان سر داده و ملتها را متوجه خود ساخته ، بارها اقدام کرده و ناکام شده ، حالا هم پرداخته به مسایل گوناگون اقتصادی و میگویند میخواهیم ملت ایران را به زانو دربیاوریم . اما بدانند ملت ایران در مقابل آنها به زانو درنخواهد آمد.

ایشان فرمودند : کاهش وابستگی به فروش نفت را قدر و نوعی فرصت می‌دانیم و از آن برای تکیه بیشتر بر توانایی‌های داخلی استفاده می‌کنیم.

مسئولان کشور و سیاست‌سازان قدر جامعه کارگری را بدانند

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جامعه کارگری از وفادارترین قشرها به جمهوری اسلامی بوده و هست، افزودند: مسئولان کشور و سیاست‌سازان و مجریان سیاستها باید قدر جامعه کارگری را بدانند و به مسائل اساسی آنها همچون امنیت شغلی، احترام به کارگر و موضوع دستمزد کارگران توجه صحیح و دقیقی داشته باشند.

 ایشان فرمودند : کسانی هستند که دنبال سوءاستفاده‌ خودشان هستند؛ کارخانه‌ سرِپا را از دولت می‌خرند و از بین می‌برند و ماشین‌های کارخانه را می‌فروشند و در زمین آن برج می‌سازند. باید جلوی اینها را همه‌ی قوه‌ها بگیرند و با آن مبارزه کنند

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1809

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.