• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

CES 2020؛ میزبان جدیدترین محصولات گیمینگ سری ROG ایسوس

  • کد خبر : 18424
  • 22 آوریل 2020 - 14:40

ایسوس یکی از برندهای پیشتاز در دنیای تجهیزات گیمینگ از لپ تاپ ایسوس گرفته تا کامپیوتر و ماوس گیمینگ است که امسال با حضور خود در نمایشگاه CES 2020، رنگ و بوی تازه‌ای به این نمایشگاه داد و همه گیمرها با رونمایی از جدیدترین محصولات گیمینگ سری ROG ایسوس سورپرایز شدند. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص دنیای گیم و تجهیزات آن هستید و به برند ایسوس علاقه دارید ، ادامه این مطلب را از دست ندهید تا با جدیدترین محصولات ایسوس در این زمینه آشنا شوید.

جدیدترین محصولات گیمینگ سری ROG ایسوس

معرفی جدیدترین محصولات گیمینگ سری ROG ایسوس

ماوس ROG PUGIO II؛ اوج سرعت برای پیروزی در بازی‌های شوتر

همه گیمرها خیلی خوب می‌دانند که رمز پیروزی در بازی‌ها به ویژه بازی‌های شوتر، سرعت و دقت است از این‌رو داشتن یک ماوس گیمینگ حرفه‌ای می‌تواند حرف اول را در سرعت و دقت جهت برنده شدن در بازی‌ها بزند. ماوس گیمینگ ROG PUGIO II به عنوان جدیدترین محصولات گیمینگ سری ROG ایسوس سرعت و دقت را در اجرای بازی‌ها به شما هدیه می‌دهد چراکه این ماوس دارای سنسوری با حساسیت بسیار بالای ۱۶۰۰۰ dpi می‌باشد که می‌تواند سطحی ۴۰۰ اینچی را با شتاب ۴۰g طی کند؛ البته امکانات و آپشن‌های این ماوس تنها به این مورد محدود نمی‌شود بلکه جدیدترین ماوس گیمینگ ایسوس دارای کلیدهایی جانبی است که مغناطیسی هستند و می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد؛ علاوه‌بر این شارژدهی فوق‌العاده باتری ماوس گیمینگ ROG PUGIO II که برابر با ۱۰۰ ساعت است، گیمرها را از دغدغه شارژ کردن این ماوس راحت کرده است.

ماوس ROG Strix Impact II؛ نمونه‌ای مشابه ماوس ROG PUGIO II

ماوس ROG Strix Impact II، تفاوت آنچنان زیادی با ماوس ROG PUGIO II ندارد به گونه‌ای که مانند ROG PUGIO II از سنسوری با حساسیت ۱۶۰۰۰ dpi برخوردار است و نرخ شتاب آن نیز ۴۰g است. تنها تفاوتی که در این ماوس نسبت به ماوس ROG PUGIO II دیده می‌شود این است که از سوئیچ‌های Omron و همچنین سوکت اختصاصی ایسوس به نام Push-fit برخوردار است؛ با این وجود امکان ارتقا و جابجایی این ماوس وجود دارد و از همه مهم‌تر اینکه هم می‌توان از آن به صورت بیسیم با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده کرد و هم با استفاده از رابط USB.

کیس ROG ITX Z11؛ غول گیمینگ برای سیستم‌های حرفه‌ای

نمونه‌ای از کیس ROG ITX Z11 برای اولین بار در سال گذشته میهمان کامپیوتکس بود اما امسال دو نمونه از این کیس گیمینگ فوق‌العاده به عنوان یکی دیگر از جدیدترین محصولات گیمینگ سری ROG ایسوس در CES 2020 معرفی شدند. کیس ROG ITX Z11 هم از قدرت بالایی برخوردار است و هم از طراحی خلاقانه‌ای؛ به گونه ای که مادربردهای ITX را درون خود جای داده است و از سیستم تهویه دودکش مانند خلاقانه‌ای نیز برخوردار است که نمای زیبایی به این کیس داده است. علاوه‌بر این کیس ROG ITX Z11 از استحکام بالایی هم برخوردار می‌باشد چراکه شاسی این محصول با ورق ۱٫۲ میلی‌متری آلومینیومی پوشانده شده است؛ در دو طرف این کیس نیز از شیشه‌های حرارت داده شده‌ای استفاده شده است که موجب شده نمای بسیار زیبایی از داخل این کیس گیمینگ به نمایش گذاشته شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=18424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.