• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

لیگ برتر فوتبال چه زمانی شروع می شود؟

  • کد خبر : 18881
  • 03 می 2020 - 13:27

پس از پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا، رییس جمهور از بازگشایی برخی از صنوف از جمله مراکز ورزشی به شرط تجمع نکردن خبر داده است که این موضوع به منزله احتمال بازگشت تیم‌ها به تمرینات و شروع لیگ برتر فوتبال  است.

شروع لیگ برتر فوتبال 

رقابت‌های فصل جاری فوتبال ایران در پی شیوع کرونا از اوایل اسفند ۹۸ تعطیل و به حالت قرنطینه درآمد اما بعد از گذشت حدود دو ماه از آن روز، امروز ستاد مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد و بعد از اتمام این جلسه رییس جمهور پایان وضعیت قرمز برخی از صنوف از جمله مراکز ورزشی را اعلام کرد.

لیگ برتر فوتبال چه زمانی شروع می شود؟

حسن روحانی گفت: برخی از صنوفی که ممنوع بودند حتی در بخش‌های قرمز نیز بازگشایی می‌شوند؛ مثل آرایشگاه‌ها، برخی از مراکز ورزشی و مراکز کشوری البته در حدی که تجمع نباشد. وزارت کشور و بهداشت درمان این را اعلام می‌کند. بازگشایی ما خیلی با آرامش و پلکانی خواهد بود اما در عین حال از یاد هم نمی‌بریم کرونا هم‌چنان هست و ممکن است یک روزی با اوج هم روبه‌رو شود. برای آن اوج باید از امروز فکر کنیم، هم از لحاظ تجهیزات و امکان و هم کالای اساسی؛ این دو اگر در کشور آماده باشد مردم نگرانی ندارند.

اظهارات رییس‌جمهور شاید به معنای حضور نداشتن تماشاگران در ورزشگاه‌هاست. هم‌چنین پیش از این نیز اعلام شده بود که فوتبال به صورت پلکانی شروع خواهد شد و در واقع ابتدا تمرینات و سپس مسابقات آغاز می‌شود.

با وجود اصرار فراوان برخی از تیم‌ها برای لغو کامل فصل جاری، سازمان لیگ بارها اعلام کرده که برای شروع مسابقات به تیم‌ها سه هفته فرصت می‌دهد تا آمادگی لازم را به دست آورند و سپس مسابقات را در مدت زمان کوتاهی برگزار و به پایان می‌رساند.

هنوز سازمان لیگ موضع خود را درباره شروع رقابت‌ها اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود ظرف ساعت‌ها و روزهای آینده پروتکل برگزاری تمرینات تیم‌ها و تاریخ شروع فصل جدید اعلام شود. غلامرضا بهروان در روزهای گذشته خبر داده بود که تقویم رقابت‌های فصل جدید آماده شده و در انتظار مجوز ستاد مقابله با کرونا هستیم.

 

منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=18881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.