• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

 شادی پس از گل در بوندسلیگا ممنوع شد

  • کد خبر : 19140
  • 09 می 2020 - 9:46

مسئولان برگزاری رقابت های بوندسلیگا به خاطر ویروس کرونا شادی پس از گل در بوندسلیگا را ممنوع کردند.

شادی پس از گل در بوندسلیگا

به گزارش بیلد، رقابت های بوندسلیگا بعد از وقفه دو ماه از هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد. از همین رو بازیکنان بعد از گلزنی نمی توانند دست بدهند یا همدیگر را در آغوش بگیرند بلکه تنها می توانند که آرنج و پاهای همدیگر را به هم زنند تا این گونه شادی گل داشته باشند.

در بوندسلیگا کسی حق شادی پس از گل ندارد 

ادامه رقابت های بوندسلیگا با اتخاذ تدابیر بهداشتی شدید برگزار خواهد شد تا جایی که علاوه بر آن که تماشاگران حق ورود به ورزشگاه ها را ندارند باید فضای ایزوله هم برای برگزاری بازی ها مهیا شود و مدام از بازیکنان و کادر فنی تست گرفته شود.

طبق اعلام روزنامه بیلد شادی گل هم ممنوع شده است؛ تا جایی که بازیکنان بعد از گلزنی نمی توانند دست بدهند یا همدیگر را در آغوش بگیرند بلکه تنها می توانند که آرنج و پاهای همدیگر را به هم زنند تا این گونه شادی گل داشته باشند.

روزنامه بیلد نوشت که بازیکنان بعد از تعویض شدن هم طبق معمول نمی توانند با هم دست بدهند؛ همچنان که انداختن آب دهان به داخل زمین ممنوع است و حتی قبل از بازی هم گرفتن عکسی تیمی ممنوع شده است.

یکی دیگر از تصمیم های جدیدی که برگزارکنندگان رقابت‌های بوندسلیگا گرفته‌اند این است که باید بازیکنان نیمکت نشین وقتی روی نیمکت قرار می گیرند باید از ماسک استفاده کنند و فاصله فیزیکی را به خوبی رعایت کنند اما مربی می تواند در صورتی که کنار زمین باشد از ماسک استفاده نکند تا به خوبی سخنان خود را به بازیکنان منتقل کند.

از فصل جاری رقابت های بوندسلیگا ۱۰ هفته دیگر باقی مانده است و بایرن مونیخ با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی جای دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=19140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.