• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
27

با اعداد شانس آشنا شوید

  • کد خبر : 1927
  • 30 آوریل 2019 - 6:38

 اعداد شانس ما رو تشویق می کنند که به کارهایمان بهتر و  دقیق تر از گذشته رسیدگی کنیم . هچنین این اعداد مبنای خرافی ندارند، بلکه کاملا براساس مسائل روان‌شناسی هستند و پس از کلی بررسی تهیه شده‌اند. گاهی بد نیست در طول زندگی به اعداد شانس خود متکی شویم.

در ادامه با ما همراه باشید تا با این اعداد شانس آشنا شوید.

با اعداد شانس آشنا شوید

اعداد شانس

عدد شانس ۲

عدد شانس ۲ بیان‌کننده قانون دو دقیقه است.  به این معنی که اگر انجام دادن کاری برای شما فقط دو دقیقه یا کمتر وقت نیاز داد، بلافاصله آن را انجام دهید. گاهی اوقات همین کارهای بظاهر ساده جلوی کامل‌کردن فهرست کارهای روزانه‌تان را می‌گیرد.

 

عدد شانس ۵

از قانون ۵ دقیقه برای انجام کار های سخت در خانه و چه در محل کار استفاده کنید  برای این‌که آن کار سخت را به تعویق نیندازید به خودتان بگویید: «فقط ۵ دقیقه روی این وظیفه وقت می‌گذارم و سپس اگر خواستم بعدا به سراغش می‌آیم.» با این کار شکیبایی‌تان را بالا می‌برید و چه بسا احساس می‌کنید می‌توانید تا آخر به آن کار رسیدگی کنید و انجام آن را به تعویق نیندازید.

عدد شانس ۱۱

اگر می‌خواهید بدنی سالم و عمری طولانی داشته باشید،  و از ورزش‌کردن بیزارید، عدد شانس ۱۱ به کارتان خواهد آمد. بیشتر افراد فقط ۱۱ دقیقه در طول روز ورزش می‌کنند و بنابر آمار ۱٫۸ سال به طول عمرشان اضافه می‌شود.

عدد شانس ۱۵

عدد شانس ۱۵ برای مقابله با وسوسه هاست . اگر می خواهید دست از نوشیدنی‌های مضر بردارید یا دیگر سیگار نکشید یا دسرهای پر کالری شکلاتی را به دلایل سلامت مصرف نکنید، اما توانایی مقابله با وسوسه آنها را ندارید، عدد ۱۵ مناسب‌تان است. تحقیقات نشان داده است اگر ۱۵ دقیقه به چیزی یا خواسته‌ای «نه» بگویید بتدریج می‌توانید در برابر اکثر وسوسه‌ها، مقاومت خوبی از خود بروز دهید.

عدد شانس ۲۰

اگر  ذهن شما بدرستی کار نمیکند کافی است و به دنبال راه‌حل مناسبی برای یک مشکل هستید از قانون ۲۰ دقیقه استفاده کنید. در واقع هنگام بروز مشکل فرد ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شود و فکر و ذهنش بدرستی کار نکند، بنابراین بهترین راه‌حل ۲۰ دقیقه فکر نکردن به آن مشکل است. در این مدت مغز و ذهن‌تان را کاملا در حالت آزاد و استراحت قراردهید و پس از ۲۰ دقیقه به مشکل و راه‌حل احتمالی فکر کنید. این روش بیشتر مواقع جواب می‌دهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1927

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. چه جالب .. عدد شانس من ۱۵ باید باااشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.