• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
16

آتش‌سوزی در تونل در حال ساخت تهران ـ شمال

  • کد خبر : 1934
  • 30 آوریل 2019 - 8:14

 خیرالله خادمی درباره آتش‌سوزی که امروز در تونل در حال ساخت البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال ‌رخ داد، بیان کرد:  این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.ه علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیروهای اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان های منطقه آماده باش اعلام شد.

وی از محبوس شدن هشت نفر از کارگران شرکت جنرال مکانیک که از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است خبر داد .

خادمی بیان کرد: این اتفاق در بخش خروجی تونل به سمت مازندران رخ داده است، در این اتفاق سه نفر از کارگران بیرون آورده شده‌اند که دچار سوختگی شدید هستند همچنین پنج نفر از کارگران کماکان در تونل محبوس هستند.

وی بیان کرد: طبق آخرین اطلا‌عات ظاهرا انفجار یا آتش‌سوزی یا اتصال برق یا هر چیز دیگر در این بخش از تونل موجب بروز آتش‌سوزی شده است، در حالی که آن قسمت تونل تقریبا تکمیل بوده و نیازمند هیچ انفجاری نبوده است.

آتش‌سوزی در تونل در حال ساخت تهران ـ شمال

معجزه در فاجعه تونل تهران شمال

‌یکی از مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال عزیمت به محل حادثه است، درباره آخرین جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: تونل‌های این منطقه آزادراه خصوصاً تونل بزرگ البرز گاز دار است و در این تونل گاز متان جمع و متراکم می‌شود.

ایشان با بیان اینکه متراکم شدن گاز متان در تونل بزرگ البرز به بروز آتش‌سوزی در جبهه شمالی این تونل و بروز اتفاق برای ۸ کارگر شد، گفت: در حال حاضر هر ۸ کارگر از تونل خارج شده‌اند که همگی زنده، اما مجروح هستند.

ظاهراً به علت تجمیع گاز متان و انفجار آن، آتش‌سوزی در تونل رخ داده است که این آتش‌سوزی منجر به مجروح شدن هشت کارگر پیمانکار در داخل تونل شد.

وی بیان کرد: این کارگران در حال انجام عملیات لایننیگ در تونل بودند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.