• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

سایپا انبار ۳۰ هزار خودرو را تکذیب کرد | آغاز فروش فوق العاده خودرو از عید فطر

  • کد خبر : 19591
  • 19 می 2020 - 10:04

قائم‌مقام فروش شرکت سایپا با رد انبار ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: سخنگوی تعزیرات هم حتما تایید می کنند که خودروسازی ساپیا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۱۰۰ هزار خودرو فاکتور کرده و تحویل مردم داده است.

انبار ۳۰ هزار خودرو سایپا

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگوی تلویزیونی گفت: با دریافت گزارشات مردمی حدود ۸۰۰ حودروی احتکار شده کشف شد.

تکذیب انبار ۳۰ هزار خودرو سایپا

سیدیاسر رایگانی از تشدید نظارت‌ها برربازار خودرو طبق قانون خبرداد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی طبق دستورات قانون اقدام می‌کند. سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با تقدیر از همکاری مردم افزود: در روز‌های اخیر با گزارش‌های مردمی، حدود ۸۰۰ خودرو احتکار شده را در پارکینگ‌های مختلف کشف شده است.

سیدیاسر رایگانی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌های ۱۱۰، ۱۲۴ و یا شماره ۱۳۵ سازمان تعزیرات گزارش خود را درباره احتکار و انبار خودروی محتکران اطلاع دهند. او افزود: پس از دریافت اطاعات مردمی دو ساعت برای حضور نمایندگان سازمان تعزیرات زمان لازم است.

زمان آغاز فروش فوق العاده خودروهای سایپا

معاون بازرسی سازمان حمایت هم درباره کنترل قیمت خودرو گفت: کارگروه تنظیم بازار در مصوبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ نظارت بر بازار و تولید خود را در سه مقطع پیش بینی کرد. سیدجواد احمدی گفت: بیشترین نارضایتی‌ها درباره توزیع و عرضه خودرو بوده است. احمدی با شرح شرایط ثبت نام خوردو افزود: شیوه توزیع خودرو تغییر خواهد کرد و کسی می‌تواند با کد ملی خود ثبت نام کند که مصرف کننده اصلی باشد.

معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: برنامه جدید ثبت نام و با شرایط جدید از عید فطر اجرا می شود. باقری قائم‌مقام فروش شرکت سایپا هم با رد انبار ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا گفت: سخنگوی تعزیرات هم حتما تایید می کنند که خودروسازی ساپیا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۱۰۰ هزار خودرو فاکتور کرده و تحویل مردم داده است. وی همچنین گفت: در فروردین و اردیبهشت امسال هم فروش خودرو از سوی سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد بیشتر بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=19591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.