• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی

  • کد خبر : 20241
  • 08 ژوئن 2020 - 12:47

محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: برای جلوگیری از ازدحام در بخش‌های مختلف طی ۲ هفته به تمام متقاضیان طرح مسکن ملی از ۱۳ خرداد روز و ساعت مراجعه جهت تکمیل اطلاعات پیامک زده می‌شود.

مسکن ملی

در طرح ملی مسکن، احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های ۴ تا ۷ درآمدی که بر اساس توان اعلامی استان‌ها در تامین زمین و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.با توجه به اینکه ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند، امیدواریم تعداد واحد مسکونی افزایش یابد.

معاون مسکن و ساختمان، اظهارکرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امکان ثبت نام حضوری وجود نداشت بنابراین اعلام شد که متقاضیان از طریق پیامک ثبت نام مسکن ملی خود را انجام دهند.مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی در نظر گرفته شده است. از ۱۳ خرداد به متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند اعلام شد تا به ادارات کل جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

محمود زاده یاد آور شد: به جهت جلوگیری از ازدحام در ادارات کل طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، روز و ساعت مراجعه تمامی متقاضیان مشخص شده تا از ازدحام در ادارات کل جلوگیری شود.

تکمیل اطلاعات مسکن ملی با توجه به شیوع کرونا

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز ۱۳ خرداد ماه با پیامکی که برای متقاضیان ارسال می‌شود طبق برنامه زمانبندی شده که باز هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت، کسانی که دسترسی به کامپیوتر شخصی ندارند می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

محمود زاده اضافه کرد: بعد از تکمیل اطلاعات این ۸۰۰ هزار نفر و پالایش آن، متقاضیان واجد شرایط را اعلام خواهیم کرد. سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این بوده که تولید مستمر مسکن را در هر استان دنبال کنیم و آن را به مدیر کل‌های استان‌ها ابلاغ کردیم تا مدیریت هر استان با تامین زمین و منابع بانکی لازم بتوانند اقدام به ساخت و تولید مسکن کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.