• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

سهمیه بندی بنزین موقتا متوقف شد

  • کد خبر : 2045
  • 05 می 2019 - 11:13
توقف طرح سهمیه بندی بنزین

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از توقف طرح سهمیه‌‌بندی بنزین در کشور خبر داد.

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی صبح امروز موضوعات مختلف در خصوص مسائل منطقه و حوزه بین‌الملل و داخلی مطرح شد.

اشاره بهروز نعمتی به اصلاح ساختار بودجه و سهمیه بندی بنزین

«بهروز نعمتی» در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت گفت: در ابتدای جلسه امروز رییس مجلس توضیحاتی در رابطه با مسایل مختلف در حوزه داخلی و همچنین مسایل منطقه و بین الملل ارایه کرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دیگر موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت بحث اصلاح ساختار بودجه بود که مقرر شد آقای نوبخت سناریوهای مختلفی را که دولت برای اصلاح ساختار بودجه آماده کرده است را به مجلس ارایه دهد.

وی در مورد زمان ارایه لایحه اصلاح ساختار بودجه از طرف دولت به مجلس گفت: قرار بر این شد که این هفته کمیسیون برنامه و بودجه با آقای نوبخت ارتباطات بیشتری داشته باشد ولی احتمالا در این ماه لایحه ساختار بودجه به مجلس ارایه می شود.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس همچنین از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه غیر علنی امروز مجلس را بحث افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن عنوان کرد و ادامه داد: بحث افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن فعلا متوقف است و قرار بر این است که دولت و مجلس با هم رایزنی هایی داشته باشند تا به راهکارهایی در این باره برسند.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: طبق تصمیم هیئت رییسه مجلس ساعات آغاز به کار جلسات علنی مجلس در ماه مبارک رمضان ساعت ۹ صبح خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2045

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.