• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

مرگ مشکوک «عسل» دختر ۱۰ ساله مشهدی

  • کد خبر : 20571
  • 14 ژوئن 2020 - 15:27

مرگ تلخ «عسل» دختر ۱۰ ساله مشهدی با اظهار نظرهای نامادری و اهالی محل در حالی به معمایی پیچیده تبدیل شد که پزشکان قانونی علت مرگ وی را خونریزی داخلی و شکستن مهره های کمر دانسته اند.

دختر 10 ساله مشهدی

ساعت ۲۰ شب شنبه گذشته، ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد مشهد، از مرگ مشکوک دختری به نام «عسل» در یکی از مراکز درمانی خبر دادند. در پی دریافت این گزارش، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد عازم بیمارستان ۲۲ بهمن شد و به تحقیق در این باره پرداخت. وجود برخی آثار کبودی روی پیکر این دختر کوچک، در حالی ماجرای مرگ او را در هاله ای از ابهام قرار داد که نامادری کودک مدعی شد «عسل» روی زمین افتاده است!

مرگ تلخ «عسل» دختر ۱۰ ساله مشهدی با اظهار نظرهای نامادری و اهالی محل در حالی به معمایی پیچیده تبدیل شد که پزشکان قانونی علت مرگ وی را خونریزی داخلی و شکستن مهره های کمر دانسته اند.

اظهارات نامادری «عسل» دختر ۱۰ ساله مشهدی

بررسی های میدانی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حاکی از آن بود که زن جوان، در حالی حدود پنج سال قبل ازدواج مجدد کرده که فرزند دیگری نیز از همسر سابقش داشته است. اگرچه برخی تحقیقات محرمانه مقام قضایی از رفتار پرخاشگرانه نامادری با دختر بچه مذکور حکایت دارد اما زن جوان که به دستور قاضی احمدی نژاد بازداشت شد، در اظهارات خودش ادعا کرد: ظهر قبل از حادثه در منزل مادرم بودیم که دخترم (عسل) گفت« من زمین خورده ام» او در خانه بازی می کرد و زمانی هم که قصد رفتن به بازار را داشتیم باز هم «عسل» گفت: من روی زمین افتادم! به توصیه مادرم او را خواباندم اما بعد از چند دقیقه مادرم گفت: رنگ او پریده و حال خوبی ندارد! به همین خاطر با اورژانس تماس گرفتیم و او را به بیمارستان ۲۲ بهمن بردیم.

پزشک قانونی علت مرگ دختر کوچک را شکستگی مهره های کمر و خونریزی داخلی اعلام کرده است. پدر دختر ادعا می کند همسرش با «عسل» بسیار مهربان بود و در دفتر خاطراتش از او به نیکی یاد می کرد. تحقیقات بیشتر درباره مرگ تلخ عسل ادامه دارد تا زوایای پنهان این ماجرای مشکوک روشن شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.