• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
18

صهیونیستها به آتش بس در غزه تن دادند

  • کد خبر : 2058
  • 06 می 2019 - 4:56

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از خبرگزاری فرانسه ، حملات  هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، روز شنبه آغاز شد و  تا روز یکشنبه نیز ادامه داشت که بر اثر آن ، دست‌کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک زن باردار و کودک ۱۴ ماهه، شهید و شمار زیادی زخمی شده‌اند.

شب گذشته منابع رسانه‌ای فلسطینی بامداد دوشنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با فشارهای افکار عمومی جهانی ناگزیر به آتش بس تن داده است.

این توافق که با تلاش‌های سازمان ملل متحد و مصر در قاهره انجام شده است، از ساعت ۴.۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وقت محلی اجرایی شده است.

این منابع که به نامشان اشاره‌ای نشده است، اعلام کردند: هیأت‌های حماس و جهاد اسلامی که در قاهره به سر می‌برند اصرار دارند، توافق نامه‌های آتش بس در گذشته بدون هیچ گونه پیش شرطی توسط رژیم تل آویو اجرا شود.

طبق این گزارش، توافق برای آتش‌بس در غزه، که با تلاش‌های میانجیگرانه سازمان ملل متحد و مصر در قاهره انجام شده است، از ساعت ۴٫۳۰ دقیقه بامداد امروز- دوشنبه-( به وقت محلی) وارد مرحله اجرا شده است.

صهیونیستها به آتش بس در غزه تن دادند /۲۹ شهید و ۱۵۴ مجروح در این دور از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در این دور از حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از سه روز پیش آغاز شده بود، ۲۹ فلسطینی به شهادت رسیدند. ۳ زن و ۲ نوزاد نیز در میان شهدا بودند. دست‌کم ۱۵۴ نفر نیز در اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، در اقدامی بی‌سابقه در کمتر از ۴۸ ساعت، بیش از ۶۰۰ راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، حتی به «عراد» که فراتر از تاسیسات «دیمونا» است شلیک کردند که در جریان آن، دست‌کم ۳ اسرائیلی کشته شدند.

«سرایا القدس»  نخستین بار موشک «بدر ۳» را رونمایی کرد

همزمان، «سرایا القدس» اعلام کرد که برای اولین بار از موشک بدر۳ در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه استفاده کرده است.

سرایا القدس، شب گذشته در بیانیه‌ای، مسئولیت حمله به شهر «عسقلان» با موشک پیشرفته «بدر ۳» را بر عهده گرفت.

این گردان‌ها فایل ویدیویی را از این موشک و عملیات هدف قرار دادن شهر عسقلان در سایت رسمی خود منتشر کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.