• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

می بند ۵ شیائومی از پرداخت الکترونیکی پشتیبانی خواهد کرد

  • کد خبر : 20605
  • 15 ژوئن 2020 - 11:09

می بند ۵ شیائومی ویژگی‌های جدید زیادی دارد که شما را ترغیب می‌کند تا می بند ۴ خود را کنار بگذارید و مدل جدید دستبند شیائومی را خریداری کنید. می بند ۵ قابلیت‌های NFC، کنترل دوربین، فعال کردن مسترکارت و پرداخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی را خواهد داشت.

می بند 5 شیائومی

شیائومی موفقیت خوبی در زمینه ردیاب سلامت می بند خود کسب کرده است. گفته شده است که در سال گذشته، این کمپانی ۲۳٫۳ میلیون دستگاه از می بند ۳ ارسال کرده است که نسبت به سال ۲۰۱۷، شاهد افزایش ۴۴ درصدی هستیم. (می بند ۳) ۱۳٫۵ درصد از سهم بازار وسایل پوشیدنی را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص داده که پس از اپل واچ (با سهم بازار ۲۶٫۸ درصد) قرار گرفت. زمانی که می بند ۴ در ماه ژوئن گذشته رونمایی و عرضه شد، ۱ میلیون دستگاه در ۸ روز اول فروخته شد. گفته شده است که شیائومی بیش از ۵۰۰۰ دستگاه در طی یک ساعت فروخته است.

ویژگی های منحصر به فرد می بند ۵ شیائومی

می بند ۵ شیائومی ویژگی‌های جدید زیادی دارد که شما را ترغیب می‌کند تا می بند ۴ خود را کنار بگذارید و مدل جدید دستبند شیائومی را خریداری کنید. ای می بند قابلیت‌های NFC، کنترل دوربین، فعال کردن مسترکارت و پرداخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی را خواهد داشت.

همچنین این دستبند قابلیت‌ مدیریت استرس و تنفس را نیز خواهد داشت که احتمالا با استفاده از یک سنسور جدید SPO2 ایجاد شده است. این دستگاه مجهز به یک استرس‌سنج، تمرینات تنفسی و پنج حالت جدید ورزش است تا به شما کمک کند آرامش خود را افزایش دهید. همچنین حالت Do Not Disturb نیز دارد تا صدای هشدارها را برای مدت زمان مشخصی غیر‌فعال کند.

صفحه نمایشگر این دستبند ۱/۲ اینچ است و بزرگ‌تر از مدل قبلی است. برای اولین بار دستبند شیائومی از دستیارهای دیجیتالی خارج از چین پشتیبانی خواهد کرد و شرکت شیائومی، الکسا را برای انجام کارها انتخاب کرده است.

در تاریخ ۱۱ ژوئن از می بند مذکور رونمایی خواهد شد و به‌طور غیر‌رسمی اعلام شده است که فروش این دستبندها از ۱۸ ژوئن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.