• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11

با ۵ تا از بهترین دستگاه های کپی سال ۲۰۲۰ آشنا شوید

  • کد خبر : 20747
  • 18 ژوئن 2020 - 12:57

کمتر اداره و دانشگاهی پیدا می‌شود که حداقل یک دستگاه کپی نداشته باشد. دستگاه فتوکپی به اندازه‌ای کاربردی است که حتی بعضی از مردم در خانه خود هم یکی از آن دارند. اگر شما هم به یک دستگاه کپی برای محل کار یا منزل خود نیاز دارید ادامه این مطلب بدرد شما می‌خورد چراکه قرار است ۵ تا از بهترین دستگاه‌ های کپی سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید دست و پای خود را گم نکنید!

بهترین دستگاه های کپی سال 2020

دستگاه کپی C5535i MFP کانن؛ سرعت کپی مناسب در مقابل قیمت بسیار بالا

دستگاه کپی C5535i MFP کانن از نوع رنگی است و این قابلیت را دارد که برگه‌ها را در سایز‌های A4، A3 و A5 کپی بگیرد. علاوه‌بر این دارای دو رزولوشن شامل: ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi و ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi برای کپی است. این دستگاه کپی که به عنوان یکی از بهترین دستگاه های کپی سال ۲۰۲۰ معرفی شده است از سرعت خوبی هم برای چاپ اسناد برخوردار است به گونه‌ای که می‌تواند ۳۵ برگ A4 و ۱۸ برگ A3 در هر دقیقه را چاپ کند. سایر قابلیت‌های این دستگاه شامل: قابلیت چاپ دو روی خودکار، قابلیت فکس و قابلیت کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ می‌باشند درضمن ظرفیت سینی آن نیز برابر با ۶۳۵۰ برگ است.

دستگاه کپی C5535i MFP کانن را بخریم یا نخریم؟

دستگاه کپی C5535i کانن از سرعت مناسبی در کپی کردن برخوردار است و همانطور که اشاره کردیم از قابلیت چاپ دو روی خودکار و قابلیت فکس هم برخوردار است حتی شبکه بی‌سیم هم دارد. اما در مقابل قیمت بسیار بالایی دارد و امکان افزایش ظرفیت سینی آن وجود ندارد و از همه مهم‌تر اینکه حافظه و هارد هم ندارد. خریدن یا نخریدن این دستگاه بستگی به اولویت‌های شما دارد اگر بودجه کافی برای دستگاه کپی دارید و سرعت کپی هم برایتان مهم است اما در مقابل مطمئن هستید که در آینده حجم چاپ شما افزایش پیدا نمی‌کند که بخواهید ظرفیت سینی دستگاه کپی خود را افزایش دهید، این دستگاه کپی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دستگاه کپی C5535i MFP کانن

دستگاه کپی M-X 2614N شارپ؛ امکان افزایش ظرفیت سینی در مقابل نداشتن چاپ دو روی خودکار

دستگاه کپی M-X 2614N شارپ یکی دیگر از بهترین دستگاه های کپی سال ۲۰۲۰ است که رنگی بوده و سایز کپی در آن نیز A3 و A4 است. رزولوشن کپی در این دستگاه برابر با ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi است. سرعت چاپ برگه A4 و A3 در این دستگاه به ترتیب ۲۶ و ۱۴ صفحه در دقیقه است. ظرفیت سینی دستگاه کپی شارپ برابر با ۶۰۰ برگه است و این امکان را دارد که تا ۹۹۹ برگه را به صورت متوالی کپی بگیرد.

دستگاه کپی M-X 2614N شارپ را بخریم یا نخریم؟

دستگاه کپی M-X 2614N شارپ هم خیلی سریع گرم می‌شود و هم اینکه سرعت چاپ خوبی دارد و از همه مهم‌تر اینکه امکان افزایش سینی آن تا ۳۱۰۰ برگ وجود دارد. همانطور هم که اشاره کردیم تعداد کپی متوالی آن تا ۹۹۹ برگ است علاوه‌بر این امکان اسکن به ایمیل، FTP، دسکتاپ، حافظه USB و فولدر در شبکه و همچنین امکان اضافه کردن وای فای به صورت اختیاری را دارد. اما در مقابل امکان چاپ دو روی خودکار ندارد، قابلیت فکس، هارد و شبکه بی‌سیم هم ندارد. جدا از همه این موارد قیمت بالایی هم دارد. اگر بودجه کافی برای خرید دستگاه کپی دارید و مطمئن هستید که در آینده حجم چاپ شما افزایش پیدا می‌کند و باید ظرفیت سینی دستگاه کپی خود را افزایش دهید اما به چاپ دو روی خودکار، فکس و شبکه بی‌سیم نیاز ندارید، خرید این دستگاه می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

دستگاه کپی M-X 2614N شارپ

دستگاه کپی K3300 سامسونگ؛ حافظه و هارد بالا در مقابل نداشتن شبکه بی‌سیم

دستگاه کپی K3300 سامسونگ ۶۳ کیلوگرم وزن دارد و حداکثر انرژی که در حین کار مصرف می‌کند ۱۰۰۰ وات است. قسمت کپی این دستگاه از نوع تک رنگ می‌باشد و سایز و رزولوشن آن به ترتیب برابر با A3 و ۶۰۰ در ۶۰۰ dpi است. جالب است بدانید که سرعت کپی این دستگاه برابر با ۳۰ صفحه در هر دقیقه است و مجهز به چاپ دو روی خودکار، DADF و Internet Duplex است.

خوشبختانه این دستگاه کپی سامسونگ هم دارای حافظه و هم دارای هارد است که ظرفیت هر کدام به ترتیب ۵/۱ و ۳۲۰ گیگابایت است. علاوه‌بر این دارای دو سینی می‌باشد که ظرفیت هر سینی برابر با ۵۲۰ برگه است. بخش چاپگر این دستگاه نیز برگه‌هایی با سایز A5 تا A3 را با دقت ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi و به تعداد ۳۰ صفحه در هر دقیقه چاپ می‌کند. به همین دلیل است که نام دستگاه کپی K3300 نیز در لیست بهترین دستگاه های کپی سال ۲۰۲۰ آمده است.

دستگاه کپی K3300 سامسونگ بخریم یا نخریم؟

دستگاه کپی K3300 سامسونگ از شبکه بی‌سیم و فکس برخوردار نیست و چاپ آن تک رنگ است اما در مقابل سرعت گرم شدن و کپی آن بالاست و علاوه‌بر این نه تنها ظرفیت سینی بالایی دارد بلکه حافظه و هارد بالایی هم دارد. با این وجود اگر به دنبال یک دستگاه کپی تک رنگ می‌گردید که ظرفیت سینی بالایی داشته باشد و از همه مهم‌تر هارد و حافظه بالایی هم داشته باشد این دستگاه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

دستگاه کپی K3300 سامسونگ

دستگاه کپی WC 5755 زیراکس؛ چاپ دو روی خودکار در مقابل تک رنگ بودن چاپ

دستگاه کپی WC 5755 زیراکس از آن دسته از دستگاه‌های کپی سنگین وزن است که از ابعاد بزرگی برخوردار هستند. نوع چاپ قسمت کپی این دستگاه تک رنگ است و سایز آن A3 می‌باشد. رزولوشن کپی آن نیز برابر با ۶۰۰ در ۶۰۰  dpi است و سرعت کپی آن نیز بیشتر از ۵۵ صفحه در هر دقیقه است. دستگاه کپی WC 5755 دارای چاپ دو روی خودکار هم می‌باشد.

اما می‌توان گفت که مهم‌ترین ویژگی این دستگاه کپی زیراکس برخوردار بودن از هارد در کنار داشتن یک حافظه یک گیگابایتی است. ظرفیت سینی آن نیز برابر با ۱۰۰۰ برگ می‌باشد که البته بین دو سینی ۵۰۰ برگی تقسیم می‌شود. سایز پرینت قسمت چاپگر دستگاه کپی WC 5755 زیراکس نیز ۳ Aمی‌باشد و رزولوشن آن هم برابر با ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ dpi است علاوه‌بر این می‌تواند ۵۵ صفحه در هر دقیقه را چاپ کند.

دستگاه کپی WC 5755 زیراکس بخریم یا نخریم؟

دستگاه کپی WC 5755 زیراکس به عنوان یکی دیگر از بهترین دستگاه های کپی سال ۲۰۲۰، هم از سرعت کپی بسیار بالایی برخوردار است و ظرفیت سینی بالایی دارد و هم اینکه دارای هارد در کنار حافظه یک گیگابایتی می‌باشد. اما در مقابل چاپ آن تک رنگ است و فکس هم ندارد. اگر چاپ تک رنگ و نداشتن فکس برایتان اهمیتی ندارد و به دنبال دستگاهی می‌گردید که سرعت و ظرفیت سینی بالایی داشته باشد و همچنین دارای چاپ دو روی خودکار باشد این دستگاه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

دستگاه کپی WC 5755 زیراکس

دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا؛ قیمت مناسب در مقابل نداشتن هارد

و اما آخرین دستگاه کپی که تصمیم داریم آن را به عنوان یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های کپی سال ۲۰۲۰ به شما معرفی کنیم از دستگاه های فتوکپی توشیبا یعنی دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا است. قسمت کپی این دستگاه از نوع تک رنگ می‌باشد و عملیات کپی را در سایزهای A3، A4 و A5 با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۶۰۰ dpi انجام می‌دهد.

سرعت کپی این دستگاه نیز ۲۳ صفحه در هر دقیقه است و خوشبختانه دارای چاپ دو روی خودکار نیز می‌باشد. اما حافظه آن تنها داخلی است و برابر با ۵۱۲ مگابایت می‌باشد از این‌رو هاردی برای دستگاه کپی e-STUDIO 2309A تعبیه نشده است. علاوه‌بر این از دو سینی با ظرفیت‌های ۱۰۰ و ۲۵۰ برگ برخوردار می‌باشد. قسمت چاپگر آن نیز امکان چاپ برگه‌هایی در سایز A3 و A5 را دارد.

دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا بخریم یا نخریم؟

مهم‌ترین ویژگی دستگاه کپی e-STUDIO 2309A که هر کاربری را مجاب می‌کند تا این دستگاه را خریداری کند، برخوردار بودن از چاپ دو روی خودکار می‌باشد. علاوه‌بر این دارای قیمت مناسبی هم می‌باشد اما در مقابل چاپ آن تک رنگ است و هارد هم ندارد. درضمن ظرفیت سینی این دستگاه نیز پایین است. اگر بودجه شما برای خرید دستگاه کپی محدود است و مطمئن هستید که حجم چاپ شما در آینده افزایش پیدا نخواهد کرد خرید دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20747

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.