• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

پرداخت حقوق اردیبهشت و خرداد کارگران هفت تپه

  • کد خبر : 21765
  • 08 جولای 2020 - 16:44

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: کارفرمای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه متعهد شد حقوق و مزایای  اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹ کارگران هفت تپه را بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا دهم مرداد پرداخت کند.

پرداخت حقوق کارگران هفت تپه

حسین آمیلی نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه اهواز، گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و قولی که به کارگران این شرکت داده بودیم، حقوق فروردین ماه بیش از ۶ هزار نفر از کارگران ۱۷ تیر پرداخت شد.

او افزود: هر زمان که حساب بلوکه شده شرکت نیشکر هفت تپه در بانک کشاورزی آزاد شود، یک روز بعد حقوق اردیبهشت ماه کارگران نیز واریز می‌شود.

آمیلی درخصوص وضعیت کارگران فصلی بیان داشت: وضعیت کارگران فصلی هفت تپه با افراد بومی متفاوت است و طی امروز و فردا نیز حقوق آنها پرداخت خواهد شد و امیدواریم طی ماه‌های آینده مشکلی در زمینه پرداخت ها برای همه کارگران نداشته باشیم و بطور منظم واریز مطالبات آنها انجام شود.

پرداخت حقوق اردیبهشت و خرداد کارگران هفت تپه تا دهم مرداد

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارفرما همچنین متعهد شد حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹ را بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا دهم مرداد پرداخت کند و برای ماه‌های آینده هم پرداخت‌ها به صورت منظم انجام شود و تا پایان آبان نسبت به پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران اقدام و از هرگونه تأخیر در پرداخت مزایای قانونی کارگران اجتناب کند.

شاکرمی اظهار کرد: سهامداران متعهد شدند نسبت به پیگیری طرح‌های توسعه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های کارخانجات نیمه‌فعال طبق فرصت زمانی در مصوبات صورتجلسه، نسبت به راه‌اندازی و فعال‌سازی و اجرای طرح‌ها اقدام کند.

شاکرمی با اشاره به تعهدات کارفرما مبنی بر پرداخت حقوق و مزایای کارگران گفت: کارگران باید به کار خود بازگشته و ضمن انجام فعالیت‌های مربوطه از هرگونه تجمع، اعتصاب و ترک کار خودداری کنند؛ شورای اسلامی کار نیز باید همکاری‌ها لازم را با مدیریت این مجموعه برای ادامه فعالیت و حضور کارگران در واحد را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.