• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

یکی از بازیکنان استقلال شرایط بحرانی دارد | وضعیت استقلال برای بازی با تراکتور

  • کد خبر : 21829
  • 10 جولای 2020 - 18:09

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای بازی فردا (شنبه ۲۱ تیر ماه) مشکلات زیادی داریم و حتی یکی از بازیکنان ما شرایط بحرانی دارد و ریه او کاملا درگیر شده است.

شرایط بحرانی بازیکنان استقلال

 فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور حضور پیدا نکرد و مجید نامجومطلق به جای وی به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شد.

وی در خصوص آخرین شرایط استقلال برای دیدار فردا (شنبه ۲۱ تیر) اظهار داشت: با این شرایط و با توجه به اینکه بعد از بازی با سایپا اصلا تمرین نداشتیم، اصلا نمی‌توانیم در مورد مسائل فنی حرف بزنیم. ما برای بازی در جم قصد سفر داشتیم و حتی کارت پرواز هم گرفتیم، اما به ما در فرودگاه اعلام کردند به جز آن ۸ نفر، ۵ نفر دیگر هم تست کرونا آنها مثبت شد.

نامجو مطلق عنوان کرد: میلیچ و کارگر تستشان مثبت بود و در تست مجدد هم همین شرایط تکرار شد. اگر ما این تیم را اعزام می‌کردیم، در هواپیما و بازی و حتی مسافران آن پرواز، خطر ایجاد می‌شد. ما به فکر سلامتی تیم خودمان و بازیکنان تیم مقابل بودیم و ارزش قائل شدیم. ما کاری کردیم که تیم‌های دیگر انجام نمی‌دهند!

شرایط بحرانی یکی از بازیکنان استقلال

مربی استقلال خاطرنشان کرد: شما باور نمی‌کنید، ولی دیروز بازیکنان ما می‌ترسیدند به ما نزدیک شوند! آن نهادی که برگزاری بازی‌ها را در اختیار دارد بداند که شرایط ما اصلا مناسب نیست. یکی از بازیکنان ما شرایط بحرانی دارد و ریه او کاملا درگیر شده است. نمی‌دانم چه کسی باید جواب این مشکلات را بدهد. حالا با ۵ روز تمرین نکردن باید مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم.

وضعیت استقلال برای بازی با تراکتور

وی تاکید کرد: معمولا مربیان در نشست خبری در مورد مسائل فنی حرف می‌زنند، ولی ما ۵ روز تمرین نداشتیم و تعدادی از بازیکنان در تمرین دیروز هم حضور نداشتند. الان هم آمار بالا رفته و از شرایط اولیه کرونا هم بدتر شده است. ما خواستیم که بازی با تراکتور یکی دو روز عقب بیفتد و حتی با سازمان لیگ و فدراسیون نامه نگاری کردیم، اما گفتند دست ما نیست.

نامجو مطلق تصریح کرد: نمی‌دانم چرا اصرار دارند که بازی‌ها برگزار شود، ولی یک مقدار هم باید به فکر سلامتی بازیکنان باشند. امروز شنیدم دستور آمده که اماکن وزشی هم بسته شود. این نشان دهنده این موضوع است که شرایط خوب نیست.

مربی تیم استقلال عنوان کرد: به علت ابتلا بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، ما واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم. تیم بزرگ استقلال روز گذشته با ۱۲ بازیکن تمرین کرد. این یک اتفاق نادر است و مطمئن هستیم این تصمیماتی که این روز‌ها برای فوتبال گرفته می‌شود، در تاریخ ثبت خواهد شد. بازیکنان مثل فرزندان و برادران ما هستند و باید به فکر سلامتی آن‌ها بود.

نامجو مطلق در خصوص اینکه آیا برای بازی فردا بازیکن به اندازه کافی در اختیار دارند یا خیر گفت: قرار بود جواب تست ۵ بازیکن تیم ما امروز بیاید تا اگر منفی بود، در اردو حاضر شوند، البته بدون تمرین!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.