• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

آموزش قابلیت های جدید اینستاگرام | امکان پین کردن نظرات کاربران

  • کد خبر : 21849
  • 11 جولای 2020 - 14:32

قابلیت های جدید اینستاگرام در حال عرضه و تست است که توسط آن‌ها، عملکرد و فضای این پلتفرم بیشتر بهبود می‌یابد. یکی از این ویژگی ها، امکان حذف همزمان حداکثر ۲۵ کامنت و همچنین محدودسازی یا بلاک چندین حساب کاربری به صورت همزمان است.

قابلیت های جدید اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام در حال عرضه و تست است که توسط آن‌ها، عملکرد و فضای این پلتفرم بیشتر بهبود می‌یابد. یکی از این ویژگی ها، امکان حذف همزمان حداکثر ۲۵ کامنت و همچنین محدودسازی یا بلاک چندین حساب کاربری به صورت همزمان است.

امکان پین کردن کامنت یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام است

امکان پین کردن کامنت‌ها در بالای کامنت‌های پست‌ها یکی از قابلیت های جدید بوده که اینستاگرام مراحل تست آن را آغاز کرده است. در این ویژگی کاربران می‌توانند چندین کامنت را پین کنند.

بنابر اعلام ویژگی پین کردن نظرات برای کاربرانی که مایل به اظهار نظرهای مثبت در پست خود هستند ، مفید خواهد بود. نظرات مثبت را می توان در بالای بخش نظرات درج کنند و در صورت وجود نظرات منفی یا نامناسب آن نظرات حذف شوند..

در گذشته چنین رویه‌ای در یوتیوب وجود داشت و افراد می‌توانند توسط آن چندین کامنت را بالاتر از کامنت‌های دیگر زیر ویدیو پین کنند.  این قابلیت باعث می‌شود که کامنت‌های مثبت همیشه در بالای سایر کامنت‌ها قرار بگیرند.

تمام این قابلیت‌های جدید مناسب کاربرانی است که فالورهای زیادی دارند، البته به گفته اینستاگرام این ویژگی‌ها برای مبارزه با قلدری آنلاین ایجاد شده‌اند و می‌توانند برای تمام کاربران کارآمد باشند.

قابلیت های جدید اینستاگرام

امکان محدود کردن تگ و منشن شدن توسط دیگران

یکی دیگر از قابلیت های جدید اینستاگرام ، کنترل تگ یا منشن شدن در پست‌ کاربران دیگر است. شما می‌توانید انتخاب کنید که تمام افراد، تنها کاربرانی که آن‌ها فالو می‌کنید یا هیچ کاربری نتواند شما را تگ یا در کامنت‌ها، کپشن‌ها یا استوری‌ها منشن کند.

آموزش محدود کردن تگ و منشن شدن

برای تنظیم این قابلیت اینستاگرام ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و به قسمت Settings > Privacy بروید. در این قسمت شما می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید تگ های خود را محدود کنید وارد گزینه Tags شوید. و اگر می خواهید زیر پست ها منشن نشوید به قسمت Mention بروید.

وارد هر کدام از دو گزینه بالا که بشوید شما سه گزینه مشاهده خواهید کرد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده است.

می توانید گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  1. “Everyone ” هر کس می تواند شما را تگ/منشن کند.
  2. “Only People You Follow” فقط افرادی که دنبال می کنید می توانند شما را تگ/منشن کنند.
  3. “No One” هیچ کس نمی تواند شما را تگ/منشن کند.
قابلیت های جدید اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام | حذف نظرات منفی

قابلیت جدید اینستاگرام که در حال پخش است گزینه حذف نظرات به صورت عمده است. این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند نظرات منفی یا نامناسب را به یکباره حذف کنند.

برای کاربرانی که تعامل زیاد و بالایی دارند ، این ویژگی برای آنها می تواند مفید باشد. مواقعی وجود دارد که حساب های جعلی یا کاربران نظرهای نامناسب را در پست های شما می گذارند.

آموزش فعال کردن حذف نظرات منفی در iOS:

  1. روی یک نظر ضربه بزنید و سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه ،روی آیکون سه نقطه  ضربه بزنید.
  2. Manage Comments را انتخاب کنید و حداکثر ۲۵ نظر را برای حذف یکباره انتخاب کنید.
  3. برای مسدود کردن یا محدود کردن حساب ها به صورت عمده ، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید.

برای مسدود کردن یا محدود کردن حسابها در Android:

  1. برای انتخاب آن ، یک نظر را فشار داده و نگه دارید.
  2. روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Block یا Restrict را انتخاب کنید.
قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام در حال مبارزه با قلدری آنلاین با استفاده از ریپورت

این شبکه اجتماعی همچنین خبر از شناسایی ۱٫۵ میلیون محتوا در سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ و سه ماهه اول ۲۰۲۰ داده که محتوای آنها، قلدری و همچنین آزار و اذیت دیگران بوده است. اکثر این محتواها توسط کاربران گزارش شده بودند.

قابلیت های جدید اینستاگرام مبارزه با قلدری آنلاین یکی از اهداف اینستاگرام است و این شبکه اجتماعی برای چنین هدفی از چندین ابزار استفاده می‌کند.

اگر برای عکس یا ویدیو خود از کپشن توهین‌آمیز استفاده کنید، اینستاگرام به شما هشدار می‌دهد. هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی کامنت‌های توهین‌آمیز را فیلتر می‌کند و قلدری را در تصاویر و کپشن‌ها به صورت فعالانه تشخیص می‌دهد.

با وجود استفاده از این ابزارها، شناسایی قلدری آنلاین اغلب به کاربرانی که آن‌ها را گزارش می‌کنند، وابسته است.

تا زمانی که اینستاگرام می‌تواند به صورت خودکار این موارد را شناسایی کند، کاربران به ابزارهای این شبکه اجتماعی و مکانیزم ریپورت اینستاگرام تکیه می‌کنند تا قادر به استفاده از یک پلتفرم ایمن و مثبت باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.