• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

نسخه‌ی بتای عمومی iOS و iPadOS منتشر شد

  • کد خبر : 21872
  • 11 جولای 2020 - 18:44

اگر گوشی آیفون و یا تبلت آیپد دارید حالا این شانس را دارید که بدون داشتن اکانت دولوپری ۹۹ دلاری اپل، این دو سیستم عامل بعدی اپل را تجربه کنید چرا که اپل اولین نسخه‌ی بتای عمومی iOS و iPadOS را به عنوان نسخه بعدی سیستم عامل گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خود منتشر کرده است.

نسخه‌ی بتای عمومی iOS و iPadOS

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC) از  ایجاد تغییرات گسترده در iOS و iPadOS  خبر داد؛ اگر چه نسخه‌ی نهایی این دو سیستم عامل تا چند ماه دیگر با تغییراتی در کتابخانه اپلیکیشن برای آیفون، پشتیبانی گسترده‌تر از ویجت‌ها و قابلیت‌های جدید برای اپل پنسل منتشر می‌شود؛ اما اپل برای کاربران چشم به راه خود خبر از انتشار نسخه‌ی ‌عمومی iOS و iPadOS داد.

بهره‌مندی از نسخه مذکور تنها مختص به کاربران دارای جدیدترین سخت افزارها نیست و به گفته‌ی اپل آیفون‌های ۲۰۱۵ به بعد هم می‌توانند سیستم عامل iOS 14 را نصب کنند. در مورد آیپدها هم حتی آیپد ایر ۲ که شش سال پیش عرضه شده نیز می‌تواند از سیستم عامل iPodOS 14 بهره ببرد.

نصب جدیدترین نسخه‌ی بتای عمومی iOS و iPadOS

برای نصب جدیدترین نسخه‌ی iOS و iPadOS به سایت www.beta.apple.com مراجعه کنید. در مرحله اول لازم است در برنامه‌ی بتای عمومی اپل ثبت نام نمایید؛ سپس پروفایل بتا را روی دستگاه خود نصب کنید و نرم افزار را آپدیت کنید.

اگر هنوز امکان مشاهده یا نصب نسخه ‌ی بتای عمومی‌ iOS و iPadOS را ندارید، لازم است بدانید این نسخه  کمی ناز دارد (!) و به صورت تدریجی در اختیار کاربران مناطق مختلف قرار می‌گیرد.

اگر هم این نسخه برای شما در دسترس بود به دو نکته قبل از اقدام به نصب ای نسخه توجه کنید، اول اینکه حتما از اطلاعات آیفون خود بکاپ بگیرید و دوم اینکه انتظار از دست رفتن امکانات نرم افزاری iOS را داشته باشید چرا که کار کردن با این نسخه چندان راحت نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21872

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.