• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13

علیرضا بیرانوند پس از چهار سال حضور در پرسپولیس راهی بلژیک شد

  • کد خبر : 21952
  • 13 جولای 2020 - 12:25

بیرانوند پس از چهار سال حضور در پرسپولیس و قهرمانی‌های مختلف و حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، در نهایت امروز راهی بلژیک شد تا در تست‌های باشگاه جدید خود حضور پیدا کند.

علیرضا بیرانوند راهی بلژیک شد

 علیرضا بیرانوند بامداد امروز دوشنبه پس از کش و قوس‌های فراوان به دلیل تعویق چندباره سفر خود به بلژیک برای حضور در تست‌های پزشکی و تمرینات باشگاه آنتورپ راهی این کشور شد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند قرارداد سه ساله‌ای را با باشگاه آنتورپ امضا کرده است، برای نهایی کردن این قرارداد باید در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت می‌کرد اما شیوع جهانی بیماری کرونا دو بار دلیل تاخیر در سفر بیرانوند شد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس پس از دریافت مجوز کار از کشور بلژیک به بروکسل سفر کرد تا از آنجا راهی شهر آنتورپ بشود ودر تست‌های پزشکی شرکت کند.

قرارداد علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس ۱۱ تیر ماه به پایان رسید تا او به صورت رسمی بازیکن تیم آنتورپ به حساب بیاید.

درباره ی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۷۱، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است ، که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. بیرانوند برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

علیرضا بیرانوند در نفت تهران

بیرانوند با نفت تهران از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ انجام داد. در سال اول خود به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۲۳ مارس ۲۰۱۴، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در پرسپولیس تهران

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.