• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

وریا غفوری، خلیل زاده و حسینی نامزد برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر : 22202
  • 19 جولای 2020 - 12:15

نام وریا غفوری، سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده در میان اسامی نامزدهای عنوان برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ قرار دارد.

برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی اقدام به معرفی برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ کرده است که در بین اسامی  اعلام شده نام وریا غفوری از استقلال در بخش دفاع راست و شجاع خلیل‌زاده و سید جلال حسینی از پرسپولیس، در بخش مدافع وسط دیده می‌شود.

وریا غفوری نامزد برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا

«وریا غفوری» در هر ۱۰ بازی استقلال حضور داشته است و تیم استقلال برای دومین بار به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ راه پیدا کرد. حضور غفوری تهدیدی برای دفاع حریفان تیم روبرو بوده است. او با به ثمر رساندن دو گل در برابر الهلال نقش مهمی برای پیروزی تیمش در این رقابت‌ داشت.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در این نظرسنجی با لی‌یونگ از تیم چونبوک هیوندای موتورز کره‌جنوبی، کوکی آنزای از تیم کاشیما ژاپن و ژانگ لین‌پنگ از تیم گوانجو چین رقابت می‌کند.

برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا

شجاع خلیل‌زاده نامزد برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا

شجاع خلیل زاده با ۴۰ تکل در مجموع و ۲۷ تکل موفق، ۸۰ دفع توپ و ۵۵۳ پاس(شماره اول در میان مدافعان در همه این بخش‌ها)
خلیل‌زاده که صخره‌ای در قلب دفاع پرسپولیس بود، از تورنمنت فوق‌العاده ۲۰۱۸ لذت برد و نقش بزرگی در کمک به غول‌های تهرانی برای نخستین صعود آنها به فینال رقابت‌ها ایفا کرد. هیچ مدافعی از او تکل‌های موفق و دفع توپ بیشتری نداشت و خلیل‌زاده بخشی از خط دفاع تیمی بود که بر حسب میانگین هر بازی، دروازه‌اش کمتر از هر تیمی باز شد.

سید جلال حسینی نامزد بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا

سید جلال حسینی با ۲ گل و یک پاس گل، ۷ کلین‌شیت (بهترین آمار تیمی) و ۲۵ دفع توپ
بازیکن محبوب هواداران یعنی حسینی فقط در کنار خلیل‌زاده، در دفاع پرسپولیس فوق‌العاده نبود و او در این رقابت‌ها با گل‌های حیاتی خود نمایان می‌شد. گل دقیقه آخری حسینی به الجزیره در مرحله یک‌هشتم نهایی، ورزشگاه آزادی را به غوغا و هیجان آورد. همچنین این بازیکن در مرحله یک‌چهارم نهایی، جرقه بازگشت پرسپولیس مقابل الدحیل را زد، در تورنمنتی که برای باشگاه و بازیکن به ‌یادماندنی بود.

گِن شوجی از کاشیما آنتلرز، پدرو میگوئل از السد قطر، کی‌وون کیونگ‌وون از تیانجین چین و چوی بوکیونگ از جئونبوک هیوندای موتورز در کنار خلیل‌زاده و حسینی، نامزدهای بهترین مدافع وسط لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ هستند. همچنین مدافعی از تیم‌های ایرانی نامزد بهترین مدافع چپ این دوره از رقابت‌ها نشده است.

برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.