• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس برای سال آینده

  • کد خبر : 22262
  • 20 جولای 2020 - 12:24

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران جزئیات پیش ثبت نام الکترونیکی رانندگان جهت فعالیت در سرویس مدارس برای سال آینده را تشریح کرد.

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ثبت نام اولیه رانندگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

علیرضا قنادان، گفت: باید در مورد وضعیت سرویس مدارس منتظر اعلام نهایی وزارت آموزش و پرورش باشیم، اما با این حال در سازمان تاکسیرانی برای آنکه بتوانیم نسبت به ثبت نام و آموزش رانندگان اقدام کنیم، ثبت‌نام اولیه رانندگان سرویس مدارس را آغاز کرده ایم.

او بیان کرد: پیش ثبت‌نام سرویس مدارس با ارسال پیامک برای رانندگان قدیمی این ناوگان در حال انجام است و این پیامک برای ۳۵هزار راننده ارسال می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد: بعد از ثبت نام اولیه برنامه ریزی های لازم برای حضور و ثبت نام رانندگان ناوگان تاکسیرانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

قنادان، تصریح کرد: در این پیامک از آنها درخواست شده است که در صورت تمایل برای فعالیت در سرویس مدرسه به سایت https://bit.ly/3iIhyyk مراجعه کرده و پیش ثبت نام سرویس مدرسه را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: بر مبنای این پیش ثبت نام‌ها علاوه بر برنامه‌ریزی برخورداری از سهمیه سوخت سرویس مدارس، در حال تدارک اجرای برخی برنامه‌های حمایتی و رفاهی برای ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی تهران هستیم.

علیرضا قنادان با بیان اینکه تمام تلاش ما ثبت‌نام و آموزش غیرحضوری رانندگان سرویس مدارس است، گفت: با این حال رانندگان سرویس جدیدالورود لازم است، برای تشکیل پرونده ابتدایی و احراز هویت به مراکز مراجعه کنند که در این راستا نیز تمهیداتی اندیشیده شده و در صورت ضرورت حضور رانندگان جدید، روز و ساعت مشخصی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای حضور آنها اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.