• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11

مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

  • کد خبر : 22287
  • 21 جولای 2020 - 9:50

خبرگزاری رسمی سوریه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله هوایی دوشنبه شب رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی دمشق خبر داد.

مقابله پدافند سوریه با حمله صهیونیستی

شبکه تلویزیونی الاخباریه از مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد. حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه “تل ارکیس” و تل “المانع” در نزدیک شهرک الکسوه در جنوب دمشق خبر داد و اعلام کرد این حمله از طریق حریم هوایی منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی انجام شده است.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد جنگنده‌های دشمن صهیونیستی در ساعت ۲۱:۴۸ به وقت محلی با پرواز بر فراز جولان اشغالی، در چند مرحله چندین موشک به سمت جنوب دمشق شلیک کردند که با واکنش به موقع سامانه پدافند هوایی ارتش، این موشک‌ها رهگیری و بیشتر آن‌ها منهدم شد.

۷ زخمی در جریان مقابله پدافند سوریه با حمله رژیم صهیونیستی

در حمله هوایی دوشنبه شب رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب سوریه هفت سرباز ارتش سوریه زخمی شدند.

خبرگزاری دولتی سوریه نیز اعلام کرد سامانه موشکی ارتش سوریه به سوی جنگنده های دشمن صهیونیستی که برفراز آسمان روستای اشغالی مجدل شمس در جولان اشغالی در پرواز بودند، شلیک کرد.

یک خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داده است که پدافند هوایی ارتش سوریه به سوی اهداف ناشناس در آسمان دمشق تیراندازی کرد. همزمان، سامانه موشکی ارتش سوریه در فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق فعال شده است و صدای انفجارهای مهیبی در آسمان دمشق شنیده می شود.

واکنش حماس به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

حازم قاسم سخنگوی جنبش اسلامی فلسطین (حماس) اظهار کرد: دشمن صهیونیستی با حمله هوایی به مناطقی در سوریه، تداوم سیاست عربده کشی و قلدرمآبی خود را به نمایش گذاشت.
حماس تأکید کرد: هیچ چیزی جز متحد شدن تلاش‌های امت برای مقابله با رژیم صهیونیستی به منظور توقف طرحش در همه خاک فلسطین، این رژیم را از ادامه تجاوزگری باز نمی‌دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.