• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

آتش سوزی یک واحد مغازه در شوش | شهادت آتش نشان مرتضی حیدری

  • کد خبر : 22430
  • 24 جولای 2020 - 23:45

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک واحد مغازه واقع در خیابان شوش و شهادت یک آتش نشان حین عملیات خبر داد.

آتش سوزی مغازه در شوش

ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه دوم مرداد یک مورد آتش سوزی در یک واحد مغازه در خیابان شوش خیابان صابونیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: سریعاً سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل آتش سوزی می رسند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک گاراژ بود که تعدادی زیادی مغازه در آن وجود داشت و تمام مغازه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت داشتند.

ملکی گفت: مغازه‌ای که از پشت بام آن دود خارج می‌شد سریعاً شناسایی و درب اتوماتیک آن با ابزار باز می‌شود. حجم بسیار زیادی از دود و حرارت با باز شدن در از مغازه بیرون می‌زند و آتش‌نشانان با نیت پیشرفت کار وارد مغازه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در محل یک چاه متعلق به بالابر بوده است که ارتفاع حدود ۳ الی ۴ متر داشته که یکی از آتش نشانان به دلیل اینکه این چاله را ندیده در آن سقوط می‌کند و وضعیت جسمانی شدید و وخیمی در صحنه داشت که تحویل عوامل اورژانس داده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با تلاش آتش نشانان مشخص می‌شود که آتش از زیر زمین بوده و در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده و نیروها در حال خارج کردن دود هستند.

شهادت مرتضی حیدری در آتش سوزی مغازه در خیابان شوش

ملکی افزود: در روند پیشرفت عملیات و نفوذ کردن متاسفانه یک آتش نشان به داخل چاهک بالابر که به زیرزمین میرفت، سقوط کرد و متاسفانه وضعیت وخیمی دارد و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با تقاضا در خصوص دعا برای سلامتی این آتش نشان گفت: در حال حاضر محل دقیق حریق مشخص شده که از همان زیرزمین بوده که حالا حریق کاملا اطفا شده و در حال تخلیه دود هستند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.