• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

متلاشی شدن تیم مسلح تجزیه طلب در خوزستان

  • کد خبر : 22492
  • 26 جولای 2020 - 11:20

فرمانده انتظامی استان خوزستان از متلاشی شدن یک تیم مسلح سه نفره تجزیه طلب با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی در ماهشهر خبرداد.

متلاشی شدن تیم مسلح تجزیه طلب

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان از متلاشی شدن یک تیم مسلح تجزیه طلب ۳ نفره در خوزستان خبر داد و گفت: این تیم سه نفره در شهرک شهید مدنی ماهشهر، همزمان به سمت منازل مسکونی فرمانده پایگاه بسیج این شهرک و یکی دیگر از اعضای موثر پایگاه بسیج تیر اندازی کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در جریان این تیراندازی مادر یکی از عوامل بسیج شهرک شهید مدنی پس از اصابت گلوله این افراد به شهادت رسید؛ بعد از این حمله تروریستی ب به لطف خدا و هدایت عملیاتی مستمر طی ۴۸ ساعت سه نفر از عاملان اصلی این حادثه تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از این افراد ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و پنج تیر شورشی همراه با ۵۶ عدد فشنگ جنگی و شورشی و نیز یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه سه فرد تروریست و تجزیه طلب به جرم  ارتکابی اعتراف کردند؛ این افراد سه سال پیش تغییر مذهب داده و  گرایش های تجزیه طلبانه پیدا کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: این سه نفر دارای سوابقی چون تیراندازی به پایگاه‌های بسیج و انتظامی،  قدرت نمایی با سلاح در مراسم اعیاد مذهبی با انگیزه امنیتی می باشند و تحقیقات از این تیم تروریستی تجزیه طلب ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان انگیزه این افراد در تیر اندازی به عوامل بسیج شهرک شهید مدنی ماهشهر را تروریستی عنوان کرد و افزود: پلیس استان خوزستان با حمایت دستگاههای امنیتی و قضایی استان با اقتدار خواب را از چشمان این افراد خواهد ربود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.