• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

زمان توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

  • کد خبر : 22532
  • 26 جولای 2020 - 17:31

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان، از روز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از روز دوشنبه ۱۳ مردادماه سال جاری می توانند برای دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون خود اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون‌ ورودی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه، جمعه ۱۷ مرداد ‌ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط خواهد شد.

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. همچنین کارت شرکت در آزمون فوق حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۱۳ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. بنابراین داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبان آزمون فوق که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند . زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ است.

آزمون‌ کدرشته‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ هریک از این کدرشته‌های امتحانی باید براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط در تهران مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴،  ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌کنند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان سنجش صادر نشده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.