• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

لپ تاپ Modern 14 MSI با پردازنده های پرقدرت معرفی شد.

  • کد خبر : 22593
  • 28 جولای 2020 - 10:48

لپ‌ تاپ‌ جدید MSI از راه رسید. خریداران می‌توانند لپ تاپ Modern 14 MSI را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۴۰۰۰ و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 سفارش دهند.

لپ تاپ Modern 14 MSI

لپ‌تاپ Modern 14 MSI به تازگی از سوی کمپانی MSI روانه ی بازار شده است. این لپ‌تاپ خصوصیات بارز فراوانی دارد که می تواند توجه هر سلیقه ای را جلب کند. لپ‌تاپ Modern 14 با پردازنده‌های نسل دهم اینتل AMD رایزن ۴۰۰۰ و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 قابل سفارش است. این خصوصیات سیستماتیک نقدهای بسیار مثبتی را همین آغاز راه به دست آورده است. در ادامه قصد داریم جنبه های گوناگون ساختار این سیستم رایانه ای را شرح دهیم تا بیشتر با این لپ تاپ جذاب آشنا شوید.

پردازنده های سفارشی و مورد علاقه ی شما در لپ تاپ Modern 14 MSI

لپ تاپ Modern 14 MSI قابلیت شخصی سازی دارد. این سیستم با پردازنده‌های متنوعی به فروش می رسد. شما می توانید پردازنده ی سفارشی و مورد علاقه ی خود را برای لپ‌تاپ Modern 14 انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند طرفدار تراشه‌های اینتل باشید یا AMD. لپ‌تاپ جدید Modern 14 از MSI را با هر پردازنده ایی که می پسندید، قابل سفارش است. به طور کلی لپ‌تاپ Modern 14 را می توان با پردازنده‌های اینتل Core i7-10510U، اینتل Core i5-10320U و Core i3-10100U یا تراشه‌های AMD رایزن ۷ ۴۷۰۰U و رایزن ۵ ۴۵۰۰U تهیه کرد.

پیشرفت لپ‌تاپ جدید Modern 14 از MSI نسبت به نسخه های پیشین

قوی ترین نسخه لپ تاپ Modern 14 MSI دارای پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 است. این سیستم در قیاس با دستگاه های نسل گذشته ی خود تا ۱۰ درصد پیشرفت داشته است. این ۱۰ درصد اصلا مقدار کمی نیست. بسیاری از لپ تاپ های موجود در بازار گاهی تنها تغییرات جزیی کوچکی نسبت به نسخه های پیشین خود می یابند که عملا ارزش پرداخت هزینه های بیشتر را ندارد. البته لپ‌تاپ جدید Modern 14 از MSI در اجرای برنامه های پیشرفته و خاص بیشتر از ۱۰ درصد پیشرفت را به خود دیده است. برای مثال اگر خواهان اجرای نرم افزارهای ادیت مختلفی چون light room باشید، شاهد یک تغییر و تحول ۱۸ درصدی در کیفیت ساختار فنی خواهید بود.

در این میان پردازنده AMD رایزن ۴۰۰۰ مورد استفاده در لپ‌تاپ Modern 14 نیز عملکرد مناسبی دارد و برای مصرف انرژی کمتر بهینه سازی شده است. این محصول به رم DDR4 مجهز است که می توان تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت آن را تغییر داد. MSI در این سیستم بالاترین نسخه کارت گرافیک MX350 را قرار داده است. نسخه ی کارت گرافیک پرقدرت MX350، ۲٫۵ برابر عملکرد سریع تری نسبت به روزترین کارت گرافیک های مجتمع در حوزه ی ویرایش تصاویر و ویدیو ارائه می نماید.

لپ‌تاپ Modern 14 MSI یک سیستم جمع و جور زیبا

لپ تاپ Modern 14 MSI ظاهر بسیار مدرن و جذابی دارد که با وزن کم تکمیل می شود. این لپ ‌تاپ در رنگ مشکی و سنگ کبود به فروش می رسد. علاوه بر این خصوصیات ظاهری، لپ‌تاپ Modern 14 ویژگی های بارزی دارد که آن را به یکی از سیستم های مدرن ۲۰۲۰ تبدیل می سازد. شارژدهی این لپ ‌تاپ چیزی حدود ۱۰ ساعت است. از طرفی آداپتور Modern 14 در مقایسه با آداپتورهای مرسوم در بازار۳۸ درصد سبکتر و ۱۹ درصد کوچکتر است.

زمانی که درب این کالا را باز می کنید، یک زاویه ی ۵ درجه ای برای کیبورد ایجاد می شود. همچنین شاهد حاشیه های کم در اطراف ال سی دی سیستم خواهید بود. ویژگی اشتراک‌ گذاری صدای Nahimic‌ و درگاه های کاربردی نیز قابلیت های این مجموعه را یاری می سازد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22593

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.