• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

واتس‌آپ پشتیبانی از ویندوز فون را متوقف می‌کند

  • کد خبر : 2261
  • 13 می 2019 - 9:14

پس از شکست سنگین سیستم عامل ویندوز فون در بازار رقابت و به اتمام رسیدن پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم عامل، حال نوبت به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها رسیده است تا به پشتیبانی خود از ویندوز فون پایان دهند. تیم توسعه پیام رسان محبوب واتساپ به تازگی اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۹ به پشتیبانی از ویندوز فون خاتمه خواهد داد.

 

واتس‌آپ در آپدیت جدیدی برای لیست دستگاه‌های تحت پشتیبانی این پیام‌رسان، اعلام کرد که تمام اسمارت‌فون‌های تحت ویندوز فون از اولین روز سال ۲۰۲۰ قادر به استفاده از پیام‌رسان این شرکت نخواهند بود.

تیم واتساپ تصمیم گرفته است تا به پشتیبانی از تمام نسخه‌های این سیستم عامل پایان دهد و دیگر هیچ بروزرسانی برای آن‌ها عرضه نخواهد شد.

پیشتر این شرکت در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود که از اسمارت‌فون‌های قدیمی برندهای بلک‌بری، نوکیا و آیفون پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین واتس‌اپ قرار است پشتیبانی پیام‌رسان خود را برای ورژن‌های اندروید قدیمی‌تر از ۲٫۳٫۷ و آیفون‌هایی که با ورژن قدیمی‌تر از iOS 7 کار می‌کنند از ماه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی متوقف کند.

توقف پشتیبانی واتس‌اپ از ویندوز فون

توقف پشتیبانی واتس‌اپ از ویندوز فون

به گزارش پایگاه خبری دخالت ، به نقل از دیلی‌میل، واتساپ در آپدیت جدیدی خود اعلام کرد که تمام اسمارت‌فون‌های تحت ویندوز فون از اولین روز سال ۲۰۲۰ قادر به استفاده از پیام‌رسان محبوب این شرکت نخواهند بود.

این شرکت دلیل این موضوع را چنین اعلام کرده است:

از آنجایی که ما به هفت سال آینده نگاه می‌کنیم، بنابراین می‌خواهیم تمام تلاشمان را روی پلتفرم‌های موبایلی قرار دهیم که بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند. با اینکه این دستگاه های قدیمی‌تر بخش بزرگی از تاریخچه ما را شکل داده‌اند، برای توسعه این اپ در آینده امکانات مناسبی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

این تصمیم سختی برای ما بود اما برای اینکه بتوانیم واتس‌اپ را برای استفاده بهتر کاربران تقویت کنیم نیاز بود چنین تصمیمی بگیریم. اگر شما هم کاربر یکی از دستگاه‌های قدیمی هستید پیشنهاد ما این است که دستگاه خود را به سیستم‌های عامل جدیدتر آپدیت کنید تا همچنان استفاده از واتس‌اپ برایتان امکان‌پذیر باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.