• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

ایسوس از سه لپ تاپ جدید و باریک ZenBook رونمایی کرد

  • کد خبر : 22669
  • 30 جولای 2020 - 16:49

ایسوس به تازگی با رونمایی از سه لپ تاپ خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. جدیدترین لپ تاپ های ZenBook ایسوس نقدهای بسیار مثبت و هیجان انگیزی در همین ابتدای تولید دریافت نموده اند.

جدیدترین لپ تاپ های ZenBook ایسوس

ایسوس به تازگی با رونمایی از سه لپ تاپ خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. جدیدترین لپ تاپ های ZenBook ایسوس نقدهای بسیار مثبت و هیجان انگیزی در همین ابتدای تولید دریافت نموده اند. بر اساس ادعاهای ایسوس این لپ تاپ ها، باریک ترین نوت بوک های دنیا هستند.  جالب است بدانید ساختار باریک و ظریف ذن بوک های ۲۰۲۰ ایسوس بدون قربانی کردن تعداد درگاه‌های همیشگی طراحی شده اند. این ساختار جذاب قابلیت های جذابی نیز ارائه می نماید که در ادامه با نمایندگی لپ تاپ ایسوس همراه شوید.

طراحی جذاب جدیدترین لپ تاپ های ZenBook ایسوس

در طراحی منحصر به فرد جدیدترین لپ تاپ های ZenBook ایسوس، یعنی ذن بوک ۱۳ (UX325)، ۱۴ (UX425/UM425) و ذن بوک فلیپ ۱۳ (UX363) تمرکز زیادی بر روی کاهش دو پارامتر ضخامت و وزن قرار گرفته است. سیستم (UX325) و ذن بوک ۱۴ (UX425) به ترتیب با نمایشگرهای ۱۳٫۳ و ۱۴ اینچی خود ۱۳٫۹ میلی متر ضخامت دارند. این درحالیست که مقدار وزنشان زیر یک و نیم کیلو است. اما حضور درگاه ها و پورت های کاربردی همچنان مانند اکثر لپ تاپ های ایسوس پر رنگ است. لپ تاپ های باریک و جدید ذن بوک ایسوس از درگاه‌های USB-A، تاندربولت ۳ نوع USB-C و کارتخوان microSD بهره مند بوده و به آسانی با انواع سیستم های جانبی ست می شوند.

پردازنده ی موبایل در ذن بوک های ۲۰۲۰ ایسوس

جالب است بدانید سیستم (UX325) ایسوس، پردازنده هشت هسته‌ای موبایل AMD Ryzen 7 4700U دارد. مدل های دیگر جدیدترین لپ‌ تاپ های ZenBook ایسوس نیز برای پردازنده، گزینه ی انتخابی ارائه می دهند. ذن بوک ۱۳ و ذن بوک ۱۴ (UX425) با نسل دهم پردازنده اینتل Core i3, i5 یا i7 قابل سفارش هستند. به هر حال تمامی این پردازنده ها قدرت بالایی به لپ‌تاپ می بخشند که در نوع خود بی نظیر می باشند.

ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ های باریک و جدید ذن بوک ایسوس

جدیدترین لپ‌تاپ های ZenBook ایسوس، قابلیت‌های فراوانی عرضه می دارند. اما در این بین ویژگی هایی دیده می شوند که ممکن است در هر سیستمی موجود نباشد. یکی از خصوصیات قابل توجه که در تک تک سه لپ تاپ ذن بوک ۲۰۲۰ ایسوس حضور دارد، دوربین فروسرخ برای قفل گشایی از طریق چهره است. این تکنولوژی از Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند. از طرفی باتری های ذن بوک ها تا ۱۶ ساعت به راحتی شارژدهی دارند. بازگشایی قفل لپ تاپ با این باتری قوی کاملا هماهنگ است.

براساس عقیده ی بسیاری از منتقدین این باتری ها طی مدت زمان بسیار کوتاهی هم شارژ می شوند. لازم به ذکر است که میان لپ تاپ های جدید ذن بوک فلیپ ۱۳ (UX 363) قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای دارد. این قابلیت امکان تبدیل لپ تاپ به تبلت را مهیا ساخته و باب سلیقه ی بسیاری از کاربران است. به هر حال فعلا ایسوس تاریخ عرضه لپ تاپ‌های خاص خودش را اعلام نکرده است. باید صبر کنیم تا از نزدیک با خصوصیات فنی ذن بوک های ایسوس ۲۰۲۰ آشنا شویم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22669

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.