• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

محرومیت بازیکن استقلال از کنکور دکتری به دلیل تخلف

  • کد خبر : 22672
  • 30 جولای 2020 - 12:37

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش از محرومیت بازیکن تیم فوتبال استقلال از کنکور دکتری به دلیل استفاده از موبایل در جلسه آزمون خبر داد.

محرومیت بازیکن استقلال از کنکور دکتری

آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ امروز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در ۱۴۳ حوزه امتحانی و با حضور ۱۷۹ هزار داوطلب برگزار شد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: سیاوش یزدانی، بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل زیر سوال بردن اذهان عمومی از پذیرش در کنکور دکتری ۹۹ محروم شد.

لحظاتی بعد از آغاز کنکور دکتری ۹۹، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقبال با انتشار عکس کارت ورود به جلسه این آزمون در حساب کاربری اینستاگرام خود خبر ساز شد.

محرومیت بازیکن استقلال از کنکور دکتری

با توجه به اینکه استفاده از گوشی تلفن همراه در جلسه کنکور ممنوع بوده و طبق قوانین با داوطلبان برخورد می شود، سوالات متعددی در مورد این رفتار عجیب مطرح شد.

بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون شود یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی (به عنوان مثال تلفن همراه حتی به صورت خاموش) و دستگاه های حافظه‌دار منجر به اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال خواهد شد.

زرین آمیزی تاکید کرد: این فرد از آزمون دکتری امسال محروم خواهد شد چرا که اذهان عمومی را در خصوص این آزمون زیر سوال برده است.

سخنگوی سازمان سنجش درباره محرومیت بازیکن استقلال از کنکور دکتری افزود: مجازات وی به دلیل وهن اذهان عمومی، براساس قانون تخلفات آزمون های سراسری تشدید خواهد شد.

براساس تایید پزشک باشگاه استقلال، نتیجه آزمایش کرونای بازیکنان استقلال از جمله «سیاوش یزدانی» در تاریخ۲۱ تیرماه مثبت شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.