• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
18

جمشید شارمهد چگونه در دام ماموران وزارت اطلاعات افتاد؟

  • کد خبر : 22866
  • 04 آگوست 2020 - 17:32
حجت‌الاسلام محمود علوی، وزیر اطلاعات درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد تروریست و جنایتکار و عامل سرویس های جاسوسی دشمن توضیحاتی ارائه کرد.
نحوه دستگیری جمشید شارمهد

حجت‌الاسلام محمود علوی، وزیر اطلاعات در تشریح جزئیات نحوه دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت:‌ این واقعه را باید به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک گفت.

وزیر اطلاعات افزود:‌ این آدم مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

حجت‌الاسلام محمود علوی اظهار کرد: آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقف می‌شوند.

وی تصریح کرد: او به دنبال این بود که با عملیات گوناگون خودش را اثبات کند و حدوداً ۲۷ اقدام تروریستی جمشید و مجموعه‌اش داشته است که با هوشمندی و اشراف سربازان گمنام امام زمان همه آنها خنثی شدند.

علوی گفت:‌ جمشید شارمهد آنقدر به پوشش خود در آمریکا مطمئن بود که می‌گفت جای من در طبقه ششم FBI آمریکاست و هرگز کسی نمی‌تواند به او نزدیک شود، یک گوشه از ارزش دستگیری آن این است که او جایگاه خودش را در طبقه ششم اف‌بی‌آی می‌دانست اما حالا امروز در خود را در چنگال سربازان‌گمنام جمهوری اسلامی ایران می‌بیند.

وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به جنایت که این آدم در شیراز مرتکب شده بود، از طریق اینترپل شکایت کردیم اما او با اسم واقعی به همه کشورها سفر می‌کرد و جالب است که بدانید مانع سفرش نمی‌شدند و این نشان‌دهنده پوچی شعار مبارزه با تروریست آمریکایی‌ها و همپیمانان اروپایی‌اش است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. الحمدالله. خسته نباشید به برادر علوی و سربازان امام زمان عج

  2. ان شاءالله اصله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.