• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

لحظه کشف جسد سها رضانژاد در جهان نما گلستان + عکس و فیلم

  • کد خبر : 23096
  • 09 آگوست 2020 - 13:44

یکی از مقامات انتظامی استان گلستان اعلام کرد: جسد سها رضانژاد ۳۰۰ متر به پایین پرت شده بعد از ۲۸ روز گمشدن در ارتفاعات آبشار توسکایی گلستان کشف شده.

کشف جسد سها رضانژاد

سها رضانژاد، دختر ۲۷ ساله که به همراه یک گروه طبیعت گردی از تهران به ارتفاعات جهان نما کردکوی در استان گلستان رفته بود از صبح جمعه ۲۰ تیرماه گم شده بود.

پیکر بی جان «سها رضانژاد» دختر گمشده در ارتفاعات جهان نما کردکوی پس از ۲۸ روز توسط نیرو‌های هلال احمر پیدا شد.

فرماندار شهرستان کردکوی افزود: پیکر بی‌جان وی پایین پرتگاهی با فاصله زیاد در غرب مکانی که این گروه طبیعت‌گردی مستقر بود، پیدا شد و پلیس آگاهی در حال بررسی روی جزئیات این حادثه است.

کشف جسد سها رضانژاد

نحوه کشف جسد سها رضانژاد

جنازه سها رضانژاد با تلاش دو برادر قرقبان منابع طبیعی گلستان در ارتفاع ۳۰۰ متری پرتگاه دره کردکوی پیدا شد.

میثم تیموری قرقبان منابع طبیعی از نحوه کشف پیکر سها رضانژاد گفت: تمام مناطقی که جست و جو شده بود را با برادرم بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که فقط ۲ نقطه صعب العبور مانده که احتمال می‌رود جنازه سها رضانژاد در آن نقاط باشد نقطه اول را گشتیم و جسدی پیدا نشد، اما نقطه دوم منطقه‌ای به نام آبشار توسکایی است که از قسمت ماشین رو ۴ ساعت زمان می‌برد تا به آن نقطه رسید و تمام این منطقه صخره و کوه است به نقطه به نام زیرپله رسیدیم که از بالا ۳۰۰ متر ارتفاع دارد و در ۱۵۰ متری زیرپله که منطقه صعب العبوری است جنازه زنی را یافتیم که شواهد نشان می‌داد متعلق به سها رضانژاد است.

این قرقبان منابع طبیعی افزود: هنگام رو به رو شدن با جسد زنی را مشاهده کردیم که موی بلند داشت و پیراهن زنانه‌ای به تن کرده بود.

کشف جسد سها رضانژاد

یکی از مقامات انتظامی استان گلستان گفت: جنازه سها رضانژاد ۳۰۰ متر به پایین پرت شده و در ارتفاعات پایین دست محل کمپ گروه کوهنوردی بوده است.

وی افزود: گروه‌های کوهنوردی و گردشگری در منطقه پس از استشمام بوی تعفن جسد به سمت منشا بو پیش رفته و در نهایت با جسد یک زن روبرو شده و به هلال احمر و پلیس گزارش دادند. جسد از چند نقطه در سر و گردن دچار شکستگی و ضربه ناشی از برخورد با جسم سخت شده که نشان دهنده پرت شدن جسد از ارتفاع است. لباس‌هایی که بر تن جسد کشف شده در کردکوی است با لباس‌های سها رضانژاد مطابقت دارد.

کشف جسد سها رضانژاد

علت مرگ سها رضانژاد

دادستان عزیززاده بیان کرد: لباس‌های تن جسد، با نشانی‌های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس‌هایی که سها رضانژاد در آخریم فیلم گوشی‌اش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می‌کند، اما اظهارنظر قطعی درباره هویت جسد با آزمایش DNA امکان‌پذیر است.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی با بیان این‌که فعلاً هیچ نظری درباره علت و نحوه مرگ جسد منتسب به سها رضانژاد نمی‌توان اعلام کرد، گفت: هرگونه اظهارنظر درباره علت و زمان مرگ این جسد پس از بررسی‌های بازپرس پرونده سها رضا نژاد و نظریه پزشکی قانونی امکان‌پذیر است و هیچ گمانه‌زنی پیش از نظریه پزشکی قانونی درست نیست.

کشف جسد سها رضانژاد
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.