• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
13

۴ کتاب انگیزشی که شما را متحول می کنند

  • کد خبر : 23496
  • 19 آگوست 2020 - 8:53

سه شنبه هر هفته، در مجله خبری دخالت مجموعه ای از بهترین کتابهای حوزه های مختلف را به شما معرفی می کنیم، در این مقاله میخواهیم ۵ مورد از بهترین کتاب های انگیزشی را معرفی کنیم.

بهترین کتاب های انگیزشی

زندگی به خصوص در این روزها، چالش های زیادی پیش روی همه قرار داده است که گاهی در مقابل آنها خسته می شویم. درگیری های متعدد انرژی ما را می گیرند و عجیب نیست اگر گاهی کاملا خسته و بی انگیزه شویم. اما چاره چیست؟ زندگی حتی با خستگی در جریان است و باید همواره به دنبال کسب انرژی باشیم تا در این دوی ماراتن، جا نمانیم.

یکی از ابزارهایی که در چنین شرایطی به کمک ما می آید، کتاب است. یک کتاب انگیزشی خوب و تاثیرگذار، می تواند امید و انگیزه را به ما تزریق کند تا پس از یک دوره خستگی، مجددا برخیزیم و تلاشمان برای رسیدن به اهدافی که داشته ایم را از سر بگیریم. امروز طبق قرار سه شنبه های دخالت، چند مورد از بهترین کتاب ها را این بار در بحث انگیزش و امیدبخشی به شما معرفی می کنیم؛ همراهمان باشید.

بهترین کتاب های انگیزشی جهان

۱٫ کلبه، ویلیام پل یانگ

کتاب کلبه اثر پل یانگ، یک داستان معنوی جذاب است که خواننده را با احساس عشق به خداوند درگیر می کند. در این داستان با مردی همراه می شویم که پس از کشته شدن دخترش به مدت یک هفته در کلبه مورد علاقه دخترش زندگی می کند. او در این مدت در سفری شگفت انگیز و روحانی به دیدار خدا می رود و بخشش و وعده های خداوند را با تمام وجودش حس می کند. به جرات می توان کلبه را یکی از تاثیرگذارترین کتاب های انگیزشی دانست که با مفاهیمی عمیق، امید به زندگی را در مخاطب احیا می کند.

۲٫ زندگی پای، یان مارتل جزء بهترین کتاب های انگیزشی

اگر می خواهید تصویری بی نظیر از چالش های زندگی یک انسان داشته باشید، حتما کتاب زندگی پای را بخوانید. یان مارتل در این کتاب، اعتقادات، تردیدها، ترس ها و تلاش های انسان در مقابل موانع زندگی را به زیباترین شکل به تصویر کشیده است.

یک پسر هندی به نام پای به همراه خانواده اش از طریق دریا به کانادا مسافرت می کنند اما در طول مسیر کشتی دچار حادثه شده و پای به همراه یک ببر بنگال، یک کفتار، یک اورانگوتان و یک گورخر در قایقی نجات پیدا می کنند. زندگی چالش برانگیز پای در مدتی کوتاه و تلاشش برای زنده ماندن، انرژی ادامه مبارزه را در مخاطب شعله ور می کند.

۳٫ کیمیاگر، پائولو کوئلیو جزء بهترین کتاب های انگیزشی

کیمیاگر جزء پرفروش ترین و الهام بخش ترین کتاب های دنیا است که به بیش از ۵۲ زبان زنده دنیا ترجمه شده و با زبانی توصیفی به بیان عمیق ترین آموزه های زندگی می پردازد. پائولوکوئیلو با این کتاب، جرات دنبال کردن رویاها را به بسیاری از انسان ها بخشیده است. در این کتاب یک چوپان اسپانیایی به نام سانتیاگو را می بینیم که در جستجوی گنجی دنیوی که در خواب هایش دیده، زادگاه خود را رها و رهسپار سفری خطرناک می شود. سانتیاگو در طول سفر یاد می گیرد که چگونه به ندای قلبش گوش دهد و از رویاهایش دست نکشد.

۴٫ دور دنیا در هشتاد روز، ژول ورن

حتما نام کتاب “دور دنیا در هشتاد روز” و احیانا فیلمی با همین اسم را شنیده اید. این کتاب یکی از مشهورترین رمان های ماجراجویانه تاریخ است که ناممکن ها را ممکن می کند. ژول ورن داستان مردی به نام فیلئاس فوگ را روایت می کند که به دنبال یک شرط بندی به همراه خدمتکارش راهی سفری طولانی و پرماجرا به دور دنیا می شود.

آن ها در طول سفر با حوادث خطرناکی روبرو می شوند و سعی می کنند تنها در ۸۰ روز دور دنیا را طی کنند. بعضی چیزها برای ما غیر ممکن است در حالی که درست وقتی ما به ناممکن بودن آنها فکر می کنیم، افراد دیگری با آنها زندگی می کنند! این تمام چیزی است که دور دنیا در هشتاد روز به ما می گوید!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.