• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
16

ضربه هوشمندانه وزارت اطلاعات به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز

  • کد خبر : 23522
  • 19 آگوست 2020 - 15:13

 وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از متلاشی شدن باند بزرگ سلاح و مهمات در استان البرز  و دستگیری ۲۰ نفر از اعضای اصلی باند مذکور خبر داد.

باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات البرز

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات که با سوء استفاده و جعل مکاتبات و عناوین وزارت اطلاعات، نهادهای حاکمیتی، مراجع قضایی و ارگان های نظامی در استان های البرز، تهران، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کرمان فعالیت داشته اند، شناسایی و از تداوم فعالیت مجرمانه آنها جلوگیری کردند.

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات بیان کرد: بر اساس اعترافات و مستندات پرونده، اعضای باند مذکور با سوء استفاده و جعل مکاتبات و عناوین وزارت اطلاعات، نهادهای حاکمیتی، مراجع قضایی و ارگان های نظامی، اقدام به قاچاق سلاح و مهمات، مواد مخدر و مشروبات الکلی، ارز، سکه، منسوجات طلا و عتیقه کرده بودند.

دستگیری ۲۰ نفر از اعضای باند بزرگ سلاح و مهمات استان البرز

طبق گفته روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این عملیات هوشمندانه بیش از ۲۰ نفر از اعضای اصلی باند مذکور با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و تعداد قابل توجهی سلاح جنگی، کمری، شکاری، مهمات و خودروهایی با پوشش نظامی کشف و ضبط شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات از هموطنان خواست تا با هوشیاری در حین مواجهه با اشخاصی که خود را نیروی امنیتی معرفی می کنند، ضمن درخواست و رویت کارت شناسایی فرد مورد نظر، از مراجع ذی صلاح نیز درباره صحت و سقم کارت شناسایی افراد مدعی، استعلام کنند. سامانه ۱۱۳، پل ارتباطی وزارت اطلاعات با هموطنان است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.