• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

حذف اکانت تلگرام ؛ آموزش تصویری ساده

  • کد خبر : 23536
  • 19 آگوست 2020 - 17:36

دیلیت اکانت تلگرام از طریق وبسایت خود تلگرام قابل انجام می باشد که کار پیچیده ای اصلا نیست، در این مقاله نحوه‌ی حذف اکانت تلگرام را به‌صورت نوشتاری و دیداری به شما آموزش می‌دهیم.

حذف اکانت تلگرام

امروزه تلگرام را می‌توان محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی بین ایرانیان دانست. با افزایش روزافزون کاربران تلگرام بازار ترفندهای تلگرام هم رونق روزافزونی داشته است. در این مقاله سعی می‌کنیم به زبان ساده، چگونگیِ  حذف کردن یا دیلیت اکانت تلگرام را به‌صورت نوشتاری و دیداری به شما آموزش دهیم، پس اگر به دنبال روش حذف‌ اکانت تلگرام خود هستید، این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

گاهی دیلیت اکانت تلگرام یا حذف‌ اکانت تلگرام (delete account telegram) به صورت خودکار و گاهی باتصمیم خود فرد انجام می‌شود. برخی مواقع، افراد به دلایل متفاوت تصمیم به حذف اکانت تلگرام خود و دور ماندن از این شبکه اجتماعی می‌گیرند. برنامه دیلیت اکانت تلگرام از طریق خود اپلیکیشن تلگرام امکان پذیر نیست.

برای دیلیت اکانت تلگرام خود باید از طریق سایت رسمی اپلیکیشن این کار را انجام دهید. در ادامه، برنامه دیلیت اکانت تلگرام به صورت کامل توضیح داده می‌شود.

آیا با حذف اکانت تلگرام از ریپورت شدن تلگرام جلوگیری می‌کنیم؟

خیر. برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند با دیلیت اکانت تلگرام خود، از ریپورت تلگرام جلوگیری می‌کنند و برای این کار اکانت خود را حذف می‌کنند و دوباره وارد تلگرام می‌شوند. در صورتی که ریپورت تلگرام براساس شماره انجام می‌شود.

علت حذف خودکار اکانت تلگرام

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که اگر فرد برای طولانی مدت وارد حساب کاربری خود نشود، اکانت تلگرام او به صورت خودکار حذف‌ می‌شود. تنظیمات مربوط به این بخش به صورت پیش فرض روی ۶ ماه قرار دارد. این مدت زمان از یک ماه تا یک سال در تنظیمات privacy and security تلگرام قابل تغییر است.

آموزش حذف اکانت تلگرام

با حذف اکانت تلگرام، تمامی اطلاعات موجود مثل مخاطبین، چت های خصوصی، گروه‌ها، چت‌های خصوصی، عکس ها و ویدیوها همه در کانال تلگرام از بین می‌روند و شما بعد از دیلیت اکانت تلگرام خود به هیچکدام از آنها دسترسی ندارید.

مرحله‌ی اول: ورود به صفحه‌ی دیلیت اکانت تلگرام

برای رفتن به صفحه‌ی پاک کردن حساب کاربری تلگرام بر روی لینک www.telegram.org\deactivate کلیک کنید.

مرحله‌ی دوم: وارد کردن شماره تلفن

شماره ای که در تلگرام با آن فعالیت می کنید را در قسمت Your Phone Number ، بدون صفر و با گذاشتن کد ۹۸+ وارد کنید. به این شکل “۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵+” و بعد next را بزنید.

حذف اکانت تلگرام

مرحله‌ی سوم: وارد کردن کد تأییدیه

پس از زدن گزینه‌ی Next در مرحله قبل، بلافاصله به حساب کاربری شما پیامی حاوی یک کد یازده رقمی از طرف تلگرام ارسال می‌شود. آن‌ کد را کپی کنید و در قسمت «Confirmation Code» جایگذاری کنید، سپس بر روی گزینه‌ی «sign in» کلیک کنید.

حذف اکانت تلگرام
حذف اکانت تلگرام

مرحله چهارم: حذف اکانت تلگرام

در یک صفحه جدید برای شما سه گزینه نمایان می شود که باید بر روی گزینه «delete account»کلیک کنید.

حذف اکانت تلگرام

مرحله‌ی پنجم: دلیل خروج از تلگرام

در کادر پایین صفحه، شما می‌توانید دلیل پاک کردن حساب کاربری خود را به تلگرام بگویید. توجه داشته باشید که نیازی نیست که حتما این قسمت را پُر کنید و می‌توانید آن را خالی بگذارید. برای ادامه روی گزینه‌ی delete my account کلیک کنید. اما قبل از آن به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. بعد از پاک کردن حساب کاربری‌تان تمامی پیام‌های خصوصی، مخاطبین ذخیره‌شده در تلگرام، ربات‌ها، گروه‌ها و کانال‌های شما پاک خواهد شد؛
  2. بعد از پاک کردن حساب کاربری‌تان ممکن است تا چند روز تلگرام به شما اجازه‌ی ساخت مجدد آن را ندهد.
حذف اکانت تلگرام

گام آخر حذف اکانت تلگرام

در مرحله آخر برای تایید نهایی دیلیت اکانت تلگرام مشابه تصویر زیر پنجره‌ای باز می‌شود که از شما می‌پرسد که از حذف‌ اکانت تلگرام خود مطمئن هستید؟ اگر همچنان تصمیم به دیلیت اکانت تلگرام یا همان حذف اکانت تلگرام خود دارید، روی دکمه قرمز رنگ که با عنوان Yes, delete my account  کلیک نمایید.

«.Your account was successfully deleted from our system. Come back soon» در بالای صفحه‌ی شما ظاهر می‌شود که این پیام به منزله‌ی پاک شدن حساب تلگرامی شماست.

حذف اکانت تلگرام
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23536

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.