• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
35

رونمایی هواوی از هدفون بی‌سیم FreeLace Pro با قابلیت حذف نویز فعال

  • کد خبر : 23578
  • 20 آگوست 2020 - 14:43

در کنفرانس رونمایی از لپتاپ هواوی Matebook X 2020، این شرکت همچنین هدفون بی سیم FreeLace Pro با قابلیت نویز کنسلینگ رسما معرفی کرد.

هدفون بی سيم FreeLace Pro هواوی

هواوی امروز علاوه بر رونمایی از لپ تاپ میت بوک ایکس ۲۰۲۰، از هدفون بی سیم FreeLace Pro نیز رونمایی کرد که البته کاملا بی‌سیم نیست و دور گردن کاربر قرار می‌گیرد.

هواوی در طراحی هدفون جدید خود از سبک ساده و رنگ یکپارچه‌ای استفاده کرده تا از لحاظ زیبایی‌شناسی یک دستگاه ساده و بسیار شکیل را نظاره‌گر باشیم. این هدفون بی‌سیم در سه رنگ مشکی (Obsidian Black)، سبز (Spruce Green) و سفید (Morning White) به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش FreeLace Pro از اواخر امروز و فروش رسمی در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) آغاز می‌شود. قیمت آن نیز ۵۹۹ یوآن (حدود ۸۶ دلار آمریکا) است.

هدفون هواوی FreeLace Pro با قابلیت نویز کنسلینگ

این هدفون به سیستم نویز کنسلینگ فعال دوگانه مجهز شده است. قابلیت لغو نویز فعال دوگانه FreeLace Pro در حداکثر حالت نویزها را تا ۴۰dB کاهش داده و میانگین عمق کاهش نویز را به ۲۵dB می‌رساند. از نقاط قوت این هدفون می‌توان به دریافت تاییدیه لغو نویز درجه A در کشور چین اشاره کرد.

هدفون جدید هواوی اولین هدفونی است که این تاییدیه را دریافت می‌کند. حالت انتقال صدای محیط به گوش کاربر هم از سایر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود که در کنار قابلیت لغو نویز فعال ارایه شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند صدای محیط پیرامون خود را نیز بشنوند.

هدفون بی سیم FreeLace Pro هواوی

این محصول به سیم‌پیچ بزرگ ۱۴ نانومتری مجهز شده که کیفیت خروجی صدا را بهبود می‌دهد و همچنین در زمینه بیس و تریبل عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. هواوی این هدفون را به ۳ میکروفن مجهز کرده که علاوه بر سیستم نویز کنسلینگ، باعث افزایش کیفیت مکالمات کاربران نیز خواهد شد.

این هدفون شارژدهی بالایی دارد و برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنید. با ۵ دقیقه شارژ، امکان ۵ ساعت گوش دادن به موسیقی توسط آن وجود دارد و اگر شارژ آن کامل باشد، می‌توانید تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.