• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
18

خلاصه بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ + فیلم

  • کد خبر : 23665
  • 24 آگوست 2020 - 9:38

دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع بایرن به اتمام رسید.

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. تک گل بایرن مونیخ را کینگزلی کومان به ثمر رساند.

خلاصه بازی پاری سن‌ ژرمن و بایرن مونیخ – نیمه اول

در دقایق ابتدایی جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیتی خاصی نبودند. در دقیقه ۱۸ نیمار روی پاس کیلیان امباپه در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و تا آستانه زدن گل اول پاریس پیش رفت، اما ضربه زمینی او با مهار نویر همراه شد و در ریباند نیز دروازه بان بایرن اجازه نداد پاس نیمار به دی ماریا برسد.

دقیقه ۱۴: موقعیت برای پاری سن ژرمن به وجود آمد که گورتزکا به خوبی شوت امباپه را دفع کرد.

دقیقه ۱۵:  در موقعیت دوم که امباپه موفق به شوت‌زنی شد که این‌بار شوت امباپه را جوشا کیمیچ با تکل خود دور کرد.

دقیقه ۲۱: رابرت لواندوفسکی با چرخشی تماشایی می توانست دروازه پاری سن ژرمن را باز کند، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۳: دی ماریا با حرکت دیدنی نیمار در محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه محکم او از بالای دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: پاس دیدنی آندر هررا به آنخل دی‌ماریا رسید اما ستاره پاریسی‌ها قدر این فرصت را ندانست و موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بایرن از دست داد.

دقیقه ۳۲: بایرن مونیخ با  ارسال سرژ گناربری از سمت راست می توانست به گل اول دست یابد، اما کیلور ناواس موفق به مهار ضربه سر لواندوفسکی در دهانه دروازه شد.

لحظات پایانی نیمه اول: اشتباه بد مدافعان بایرن باعث شد تا توپ به امباپه برسد و او بعد از پاسکاری با هررا، از حوالی نقطه پنالتی به سوی دروازه نویر شوت کرد که ضربه آرام امباپه در اختیار نویر قرار گرفت تا نیمه نخست پرهیجان در نهایت با تساوی ۰-۰ به اتمام برسد.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ – نیمه دوم

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و بیشتر بازیکنان دو تیم به علت خطاهای متوالی با یکدیگر در میانه میدان درگیر شده بودند و جریان مسابقه متوقف می شد.

دقیقه ۵۴: شوت گورتزکا صاحب موقعیت شوت‌زنی شد که با برخورد به مدافعان از شدت توپ کاسته شد و در نهایت در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت.

دقیقه ۵۸: بایرن مونیخ به گل رسید. جاشوا کیمیچ از سمت راست ارسال دقیقی روی دروازه داشت و کینگزلی کومان با یک ضربه سر چکشی و محکم به گوشه دروازه زننده گل اول بازی لقب گرفت.

دقیقه ۶۳: دو فرصت گلزنی عالی برای بایرنی‌ها که نخست تیاگو سیلوا با ضربه سر خود مانع گلزنی رابرت لواندوفسکی شد. کومان باز هم در موقعیتی مشابه تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما این بار تیاگو سیلوا توپ را از نزدیکی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۷۰: مارکینیوش در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت، اما ضربه زمینی او با عکس العمل فوق العاده مانوئل نویر همراه شد.

دقیقه ۷۳: نیمار با ضربه ای فنی قصد باز کردن دروازه بایرن مونیخ را داشت، اما ضربه این ستاره برزیلی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: با خطای تیاگو سیلوا روی لواندوفسکی ضربه ایستگاهی نصیب بایرنی‌ها شد که ضربه فیلیپ کوتینیو به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

لحظات پایانی بازی: با متوقف شدن لواندوفسکی، بایرن مونیخ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت فیلیپ کوتینیو با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اوقات اضافی نیمار روی پاس چوپوموتینگ در مقابل دروازه صاحب فرصت شد که نتوانست استفاده کند و در نهایت بایرن با همان یک گل پیروز شده و به مقام قهرمانی رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.