• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

رونالدینیو پس از ۵ ماه حبس در پاراگوئه آزاد شد

  • کد خبر : 23717
  • 25 آگوست 2020 - 17:04

رونالدینیو ، ابر ستاره سابق فوتبال جهان که به دلیل استفاده از مدارک جعلی در کشور پاراگوئه به همراه برادرش بازداشت و زندانی شده بود، پس از پنج ماه حبس خانگی در این کشور آزاد شد و مجوز بازگشت به کشور برزیل را گرفت.

رونالدینیو آزاد شد

رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل که از زمان تلاش برای ورود به خاک پاراگوئه با پاسپورت جعلی توسط مرزبانی این کشور دستگیر شده و توسط یک قاضی دادگاه تا زمان مشخص شدن نتیجه تحقیقات به زندان منتقل شده بود بعد از پنج ماه زندانی بودن در این کشور سرانجام به دستور قاضی از حبس آزاد شد.

رونالدینیو اوایل ماه مارس به همراه برادرش (روبرتو آسیس) به دعوت یکی از دوستانش برای شرکت در یک مراسم خیریه به پاراگوئه سفر کردند، اما در بدو ورود به این کشور، پلیس پاراگوئه آن‌ها را به جرم داشتن گذرنامه‌ای جعلی با ملیت پاراگوئه‌ای بازداشت کرد، هرچند این دو اعلام کردند از جعلی بودن این گذرنامه‌ها بی‌ اطلاع بوده‌اند.

در صورتی که اسطوره فوتبال برزیل و برادرش در این پرونده محکوم می‌شدند، مجازات آن‌ها رفتن پشت میله‌های زندان تا پنج سال بود، اما در نهایت رونالدینیو تنها به پرداخت جریمه نقدی ۹۰ هزار دلاری و برادرش هم به پرداخت جریمه نقدی ۱۱۰ هزار دلاری محکوم شدند. در کنار این آسیس حالا سابقه کیفری در پاراگوئه دارد، اما رونالدینیو چنین شرایطی را نخواهد داشت.

بر اساس اعلام قاضی دادگاه رونالدینیو او حالا می‌تواند در خاک پاراگوئه به هر کجا می‌خواهد سفر کرده و حتی این کشور را ترک کند ولی باید تا اطلاع ثانوی تغییرات در محل اقامت دائمی خود را به این دادگاه اطلاع دهد. این قاضی رونالدینیو را به دلیل تخطی از قوانین کشورش به پرداخت جریمه محکوم کرده است.

رونالدینیو و برادرش بعد از بازگشت به کشورشان برزیل باید هر سه ماه یکبار خود را به یک دادگاه معرفی کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.