• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

ساعات برگزاری کلاس‌های درس در شاد مشخص شد

  • کد خبر : 23806
  • 27 آگوست 2020 - 12:12

حسن الحسینی مسئول پروژه شبکه شاد ساعات برگزاری کلاس‌های درس در این شبکه را مشخص کرد و اعلام کرد تمام مدارس  در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ موظف به استفاده از این شبکه و برنامه‌ریزی‌های مربوط به آن هستند.

ساعات برگزاری کلاس‌های درس در شاد

حسن الحسینی مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: یکی از مشکلات جدی برای اجرای برنامه ها در شبکه شاد و آموزش های مجازی موضوع زیرساخت های مربوطه به آن است.

مسئول شبکه شاد تصریح کرد: در موضوع زیرساخت‌ها با ۲مساله مشکل دسترسی به اینترنت و دیگری بار ترافیکی آن مواجه هستیم؛ بر همین اساس کلاس های درس در شبکه شاد طبق زمان بندی در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد.

ساعات برگزاری کلاس‌های درس در شبکه شاد

حسن الحسینی درباره ساعات برگزاری کلاس‌های درس در شاد اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزاری کلاس ها در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵، ۱۰:۳۰-۱۲:۴۵، ۱۳:۰۰-۱۵:۱۵ و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵ در نظر گرفته شده اند.

وی تشریح کرد: با این زمان بندی سعی کردیم کمترین مشکل را در دانلود و فعالیت شبکه شاد داشته باشیم همچنین بار ترافیکی این شبکه را کنترل کنیم.

حسن الحسینی بیان کرد: استفاده از بازه‌های زمانی در نظر گرفته شده در اختیار استان ها و مدارس است. به این ترتیب هر مقطع و پایه تحصیلی یکی از این بازه‌های زمانی را برای تشکیل کلاس ها در نظر می‌گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: این برنامه ریزی برای تمام مدارس دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه تمام فعالیت های تعلیم و تربیتی کشور در شبکه شاد خواهد بود بنابراین تمام مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ موظف به استفاده از این شبکه و برنامه ریزی های مربوط به آن هستند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.