• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
37

هواوی واچ فیت با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد

  • کد خبر : 23823
  • 27 آگوست 2020 - 14:22

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد و نمایشگر بزرگ آن در کنار عمر باتری ۱۰ روزه می تواند یکی اصلی ترین وسوسه های خریدش باشد.

هواوی واچ فیت

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت مجهز به نمایشگر ۱/۶۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۰*۴۵۶ معرفی شد.

این ساعت یا به عبارت صحیح تر، ردیاب تناسب اندام نسل بعدی، از یک طراحی مستطیل باریک در یک بدن سبک و تعداد زیادی سنسور برای ردیابی فعالیت های تناسب اندام و داده های کلیدی سلامتی برخوردار است. در سه رنگ Sakura Pink ، Mint Green و Graphite Black عرضه می شود و در تاریخ ۱۳ شهریور با قیمت AED399 حدود (۱۱۰ دلار آمریکا) در دسترس است.

این گجت پوشیدنی در میان ساعت‌های هوشمند گران قیمت سری واچ GT و دستبندهای هوشمند اقتصادی این غول فناوری چینی قرار می‌گیرد. این محصول مانند سری واچ GT 2، حالت‌ های مختلفی برای ردیابی تمرینات ورزشی کاربر دارد که شامل فعالیت‌ های داخل خانه و فضای بیرون می‌شود.

هواوی واچ فیت به GPS برای نقشه‌برداری مسیرها، سیستم پایش خواب و سنسورهای نظارت روی ضربان قلب و سطح اکسیژن خون مجهز شده و تا عمق ۵ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. هواوی این محصول خود را به یک نمایشگر ۱.۶۴ اینچی از نوع امولد با شیشه خمیده ۲٫۵D مجهز کرده و تنها ۲۱ گرم وزن دارد که البته با بند، وزن آن افزایش پیدا می‌کند.

سایر ویژگی ها شامل مربی تمرین با انمیشین، ۹۶ حالت تمرین، نظارت بر استرس و مدیریت چرخه قاعدگی زنان است. همچنین می تواند تا ۴ گیگابایت موسیقی ذخیره کند. هواوی ادعا می کند Watch Fit دارای عمر باتری ۱۰ روزه است.

 ساعت جدید چینی‌ها تا ۱۰ روز شارژ باتری به کاربر ارائه می‌کند. این ساعت با سیستم‌های عامل اندروید ۵ به بالا و iOS ۹٫۰ و جدیدتر هماهنگ خواهد بود.

هواوی واچ فیت
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.